W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: ogłoszenie o naborze - Inspektor w DORiN nr 147853 z 04.02.2025

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 14-02-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Opole, 4 marca 2025 roku
Wyniki z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu - ogłoszenie nr 147853 z 4 lutego 2025 roku.
W dniu 3 marca 2025 roku przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na stanowisko: Inspektor w Dziale Ochrony Roślin i Nawozów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu.
Informuję, że w związku z zakończeniem procedury naboru została wyłoniona kandydatka na stanowisko: Inspektor w Dziale Ochrony Roślin i Nawozów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu:
Pani Marta Strzoda, zam. Rostkowice.

 

Informacje o ofercie

Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektor w Dziale Ochrony Roślin i Nawozów

Wymiar etatu: 1 etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Zakres obowiązków

  • przeprowadzanie kontroli podmiotów prowadzących produkcję środków ochrony roślin, prowadzących działalność w zakresie certyfikacji w integrowanej produkcji roślin, podmiotów/przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie prowadzenia szkoleń w zakresie środków ochrony roślin,
  • prowadzenie rejestrów obsługiwanych przez Dział Ochrony Roślin i Nawozów, 
  • prowadzenie spraw związanych z wprowadzaniem do obrotu nawozów, nawozów oznaczonych znakiem „NAWÓZ WE” i środków wspomagających uprawę roślin,
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej upoważnień podmiotów do prowadzenia badań skuteczności działania środków ochrony roślin oraz kontrola w zakresie spełniania wymagań dobrej praktyki doświadczalnej,
  • prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Komisji Egzaminacyjnych na szkolenia prowadzone przez podmioty/przedsiębiorców w zakresie środków ochrony roślin,
  • monitorowanie zużycia środków ochrony roślin,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawanymi przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi zezwoleniami/pozwoleniami oraz decyzjami zmieniającymi zezwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania środków ochrony roślin,
  • prowadzenie spraw związanych z wydanymi przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi decyzjami pozwalającymi na wprowadzanie do obrotu nawozów i środków wspomagających uprawę roślin oraz decyzjami zmieniającymi je.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu, ul. Wrocławska 172, 45-853 Opole oraz teren województwa opolskiego

Wymagania

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

  • wykształcenie: średnie,
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa,
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony roślin, środków ochrony roślin i nawozów (w tym aktów wykonawczych do ustaw),
  • znajomość KPA,
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: wyższe, preferowane: chemiczne, rolnicze, ogrodnicze lub pokrewne,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • komunikatywność.

Wymagane dokumenty

dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  • oświadczenia o spełnieniu pozostałych wymagań niezbędnych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność-w przypadku kandydatów/kandydatek, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenia o spełnieniu pozostałych wymagań dodatkowych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

Benefity

co oferujemy:

  • czasowa możliwość indywidualnego rozkładu czasu pracy - możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy,
  • możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu z przełożonym (bez stałego, ciągłego charakteru,
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego,
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii, przerw świątecznych,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • miejsce do odświeżenia się,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korygujących wzrok lub szkieł kontaktowych do pracy przy komputerze,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • spokojna okolica,
  • stabilne zatrudnienie  w jednostce administracji państwowej z wieloletnia tradycją,
  • zatrudnienie w korpusie służby cywilnej na podstawie umowy o pracę bez okresu próbnego), pierwsza umowa – zawarta na okres 12 miesięcy,
  • szkolenia i rozwój osobisty, możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach i zespołach.

dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami może Pani/Pan je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością może Pani/Pan skorzystać z pierwszeństwa
    w zatrudnieniu – należy złożyć wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.

warunki pracy:

warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca wykonywana głównie w siedzibie WIORiN Opole ale również na terenie województwa opolskiego (wyjazdy, często niekorzystne warunki atmosferyczne), prowadzenie samochodu służbowego kat. B, kontrole wykonywane na polach, u rolników, u przedsiębiorców, w magazynach, itp., występuje wysiłek fizyczny (pobieranie, przenoszenie prób, chodzenie po polach). Kontakt ze środkami ochrony roślin, nawozami, środkami wspomagającymi uprawę roślin, produktami pofermentacyjnymi i produktami nawozowymi. Praca na wysokości do 3 m. Stres związany z obsługą klienta, zagrożenie korupcją, zagrożenie naciskami grup przestępczych. Gotowość do krajowych wyjazdów szkoleniowych. Praca 8 h dziennie, praca przy monitorze ekranowym minimum 4 godziny dziennie, obsługa urządzeń biurowych, itp.

miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Siedziba Inspektoratu obejmuje piętrowy budynek. Biuro usytuowane na parterze. Poruszanie się po budynku może stanowić barierę dla osób mających trudności z poruszaniem się (brak windy). Budynek wyposażony w podjazd. Przemieszczanie się w terenie samochodem służbowym.

dodatkowe informacje:

  • Jeśli zostanie Pani/Pan zakwalifikowana/y do kolejnego etapu, powiadomimy Panią/Pana o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podała Pani/Pan adresu e-mail).
  • Oświadczenia prosimy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadała Pani/Pan po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Prosimy nie przesyłać wszystkich dokumentów, które Pani/Pan uzna, że mogą pomóc w naborze. Prosimy o przesłanie tylko tych, których wymagamy lub zalecamy.
  • Prosimy zwrócić uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – o rzetelną ocenę, czy odpowiada Pani/Panu taka praca.
  • Złożone przez Panią/Pana dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, nr telefonu.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.77/4744619 wew. 37 lub adresem e-mail: kadry@opole.piorin.gov.pl.

 

termin składania dokumentów:

do 14.02.2025 r. (decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu)

 

miejsce składania dokumentów:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa

ul. Wrocławska 172

45-835 Opole

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 147853”.

przetwarzanie danych osobowych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa,  z siedzibą w Opolu, przy ul. Wrocławskiej 172, 45-835 Opole.

Kontakt do Inspektora Ochrona Danych: in-opole@piorn.gov.pl

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.

Posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Oferty osób odrzuconych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty objęcia stanowiska przez wybranego kandydata/kandydatkę. W terminie 14 dni od zakończenia naboru, na pisemny wniosek kandydata, dokumenty mogą zostać zwrócone za osobistym pokwitowaniem odbioru.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

 

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.03.2025 09:20 Oktawiusz Milo
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Magosz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ogłoszenie o naborze - Inspektor w DORiN (nr 147853 z 04.02.2025 1.0 05.03.2025 09:20 Oktawiusz Milo

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}