W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Idea i zakres

Konferencja została zorganizowana przez Centrum GovTech z okazji Esportowego Turnieju Polski. Skierowana jest do branży gier, w szczególności twórców gier oraz e-sportu. Podczas wydarzenia poruszone zostaną tematy: roli edukacji w rozwoju branży gamingowej, przyszłości tej branży, wsparcia i finansowania polskich twórców. Nie zabraknie również tematów dotyczących roli, jaką w sektorze branży kreatywnej odgrywają administracja publiczna i państwo. Konferencja to początek dialogu i debaty o przyszłości branż kreatywnych w Polsce. Występujący goście oraz paneliści postarają się poszukać odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące sfery rozwoju i tworzenia gier w polskiej gospodarce.

 

Centrum GovTech to międzyresortowa jednostka w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jego nadrzędnym celem jest koordynowanie przez administrację publiczną całości procesu tworzenia narzędzi cyfrowych. Centrum GovTech nie skupia się więc tylko na samym aspekcie technologicznym, lecz także uczestniczy w procesie tworzenia cyfrowej rzeczywistości i jej popularyzacji wśród obywateli. 
Dowiedz się więcej o Centrum GovTech.

Agenda

Czy sektor publiczny może pomóc branży kreatywnej?

 

Uczestnicy zastanowią się nad rolą państwa oraz administracji publicznej w branży kreatywnej. W szczególności skupią się na tym, jak Polska może wspierać rozwój twórców kreatywnych. Dyskusji towarzyszyć będzie perspektywa osób z różnych gałęzi administracji, aby móc uzyskać jak najszerszy obraz sytuacji.

 

Goście:

 

Rola edukacji w obszarze gamingu i branży kreatywnej

 

W panelu zostanie poruszony temat edukacji, która jawi się jako kluczowy aspekt rozwoju branży. Uczestnicy postarają się pokazać, jaką rolę odgrywa edukacja w gamingu i branży kreatywnej oraz zdefiniować wyzwania związane z edukowaniem młodych pokoleń i kształceniem zawodowym pracowników.

 

Goście:

 

Wsparcie i finansowanie twórców na tle polskich doświadczeń

 

Uczestnicy porozmawiają o tym, w jaki sposób wspierana jest branża gier w Polsce oraz czego w tym aspekcie jeszcze brakuje. Spróbują zdefiniować największe wyzwania, które stoją dziś przed twórcami gier, zastanowią się nad problemami związanymi z finansowaniem tej działalności. Jednocześnie postarają się także wskazać rolę państwa w tym zakresie.

 

Goście:

Konferencja Esportowy
Turniej Polski

  • Nie przegap startu konferencji i zapisz się teraz.
  • Powiadomimy Cię o rozpoczęciu konferencji oraz prześlemy link.
ZAREJESTRUJ SIĘ!

Partnerzy

Kontakt

{"register":{"columns":[]}}