W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Nabory

Na zdjęciu znajduje się otworzony laptop. Na klawiaturze widzimy męską dłoń, druga dłoń trzyma długopis i zapisuje coś w notatniku, z prawej strony od laptopa. Nad notatnikiem jest zielona roślina w doniczce. Po lewej stronie od laptopa znajduje się filiżanka z kawą i łyżeczką.

Szukasz ciekawej pracy? Interesuje Cię praca dla dobra publicznego i chcesz mieć swój wkład w to, jak funkcjonuje państwo? Preferujesz jasne i stabilne warunki zatrudnienia? 

Dobrze trafiłeś! Na stronie bazy ogłoszeń o naborach wyszukaj interesującą Cię ofertę i aplikuj do nas! Skorzystaj też z Newslettera.

  • W ogłoszeniach na stronie naborów do pracy w służbie cywilnej znajdziesz dokładny opis stanowiska pracy.
  • Dowiesz się także jakie powinieneś spełnić wymagania związane z tym stanowiskiem – niezbędne oraz dodatkowe.
  • Z opisu dowiesz się także jaki czeka na Ciebie zakres zadań, wymagane dokumenty, termin i miejsce ich składania, a także co może zaoferować Ci pracodawca.

Zasady rekrutacji

Rekrutacja do pracy w służbie cywilnej odbywa się na otwartych i konkurencyjnych zasadach. W naborze może wziąć udział każdy, kto spełnia wymagania formalne. Kandydat, który okaże się najlepszy, dostaje propozycję pracy. Zatrudnienie w służbie cywilnej mogą znaleźć osoby gotowe wykonywać zadania państwa w sposób zawodowy, rzetelny, bezstronny i politycznie neutralny.

Pamiętaj, że:

  • aby przejść do kolejnego etapu naboru, musisz spełnić wszystkie wymagania niezbędne,
  • gdy spełniasz wymagania dodatkowe, Twoje szanse rosną,
  • jeśli masz pytania dotyczące konkretnego naboru, skontaktuj się z urzędem, który go organizuje.

Krok po kroku

Wymagania niezbędne

  1. Starannie przygotuj ofertę i złóż ją w terminie. Przekroczenie terminu lub złożenie oferty niekompletnej może skutkować jej odrzuceniem.

Jeśli przesyłasz dokumenty przez Internet, opatrz je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub prześlij za pomocą platformy ePUAP.

  1. Po upływie terminu na składanie ofert urząd sprawdza, którzy kandydaci spełniają wymagania formalne. Jeżeli spełniasz wymagania formalne, przechodzisz do kolejnego etapu.

Urzędy określają liczbę etapów naborów. W ramach poszczególnych naborów stosują różne metody i techniki oceny kandydatów.

  1. Po ostatnim etapie powstaje lista nie więcej niż pięciu osób, które spełniają wszystkie wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniają wymagania dodatkowe.
  2. O tym, kto zostanie zatrudniony, decyduje dyrektor generalny urzędu.

 

Wejdź na stronę https://nabory.kprm.gov.pl/  i sprawdź, na jakie stanowiska możesz aplikować!

{"register":{"columns":[]}}