W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referendarz do spraw dotacji w Departamencie Archiwistyki - na zastępstwo (1/2 etatu)

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 24-02-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Wybrany kandydat:

Pani Beata Anna Krenc, Gdańsk

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • rejestruje, ocenia pod względem formalnym oraz przygotowuje do przekazania do oceny merytorycznej wnioski o dotacje, celem sprawnego przebiegu i realizacji konkursu
  • monitoruje organizacje pozarządowe z wykonania zadań wynikających z podpisanych w ramach konkursów umów o dofinansowanie celem właściwego rozliczenia udzielonej dotacji
  • prowadzi sprawy administracyjne związane z opracowaniem i realizacją planu zamówień publicznych oraz planu finansowego w zakresie właściwości Departamentu
  • współuczestniczy przy tworzeniu dokumentacji konkursowej, celem zapewnienia właściwego przebiegu i rozliczenia ogłaszanych konkursów
  • gromadzi i analizuje dane dotyczące przeprowadzonych konkursów o udzielenie dotacji oraz udziela informacji związanych z konkursem o udzielanie dotacji oraz standardów ewidencjonowania, przechowywania, opracowywania, udostępniania i zabezpieczania materiałów archiwalnych, w tym udział w kontrolach beneficjentów konkursów dotacyjnych, zgodnie z zakresem realizowanych działań
  • udziela informacji dotyczących zasobu archiwalnego przechowywanego w archiwach państwowych
  • bierze udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także nadzoruje realizację umów dotyczących tych zamówień w zakresie właściwości Departamentu

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, Rakowiecka 2d

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • biegła obsługa komputera (MS Windows, MS Office)
  • znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej – zagadnienia ogólne
  • komunikatywność, dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność pracy samodzielnej, myślenie analityczne
  • posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • umiejętność obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Aplikuj do: 24 lutego 2023

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115473" na adres: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D 02-517 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/

Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2023

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds kadrowych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Benefity

Co oferujemy:

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • telepraca
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet sportowy, bilety do kina,
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
  • ruchomy czas pracy
  • wiata dla rowerów
  • owocowe czwartki,
  • kawa, herbata dla pracowników,
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dostępność:

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans.
  • aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.


Pracę możesz rozpocząć od: 2023-03-01

Przewidywany czas zastępstwa do: 2025-08-31

Aplikuj do: 24 lutego 2023

Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 2190,45 zł


Aplikuj w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115473"

na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624


Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/


Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2023


Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

ogłoszenie o naborze - referendarz,115473
referendarz,115473.pdf 0.09MB
oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyzszym stanowiskiem w służbie cywilnej
owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-399kb(1)(1).pdf 0.39MB
wynik​_naboru​_115473
wynik​_naboru​_115473.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2023 17:14 Katarzyna Masłowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Masłowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Referendarz do spraw dotacji w Departamencie Archiwistyki - na zastępstwo (1/2 etatu) 6.0 31.03.2023 07:19 Katarzyna Masłowska
Referendarz do spraw dotacji w Departamencie Archiwistyki - na zastępstwo (1/2 etatu) 5.0 10.02.2023 08:35 Katarzyna Masłowska
Referendarz do spraw dotacji w Departamencie Archiwistyki - na zastępstwo (1/2 etatu) 4.0 10.02.2023 08:34 Katarzyna Masłowska
Referendarz do spraw dotacji w Departamencie Archiwistyki - na zastępstwo (1/2 etatu) 3.0 09.02.2023 17:41 Katarzyna Masłowska
Referendarz do spraw dotacji w Departamencie Archiwistyki - na zastępstwo (1/2 etatu) 2.0 09.02.2023 17:40 Katarzyna Masłowska
Referendarz do spraw dotacji w Departamencie Archiwistyki - na zastępstwo (1/2 etatu) 1.0 09.02.2023 17:14 Katarzyna Masłowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}