W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi

Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych odbywa się:

  • za pośrednictwem poczty:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych

ul. Rakowiecka 2D

02-517 Warszawa

 

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ndap@archiwa.gov.pl

 

  • faxem:

22 565 46 14

  • skrzynka pocztowa na platformie ePuap: /ydpfl9182g/SkrytkaESP

 

  • ustnie do protokołu, zgłaszających się w sprawie skarg i wniosków przyjmują:

-        Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych albo wyznaczeni przez niego jego zastępcy lub Dyrektor Generalny w poniedziałki w godz. 16:15 - 17:15, po uprzednim zgłoszeniu i ustaleniu terminu.

-        Dyrektor Departamentu Organizacji Archiwów w czwartki w godz. 8:15 – 12:00, tel. 22 56 54 661.

 

UWAGA:

Nadsyłane skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.06.2022 12:08 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi 3.0 11.10.2022 13:31 Katarzyna Masłowska
Skargi 2.0 07.06.2022 14:59 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Skargi 1.0 02.06.2022 12:08 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}