W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista do spraw popularyzacji w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej - na zastępstwo

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 28-02-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Wybrany kandydat:

Andrzej Badyda, Warszawa

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • uczestniczy w realizacji projektów popularyzatorskich i edukacyjnych, w tym bierze udział w organizacji wystaw, warsztatów, konferencji archiwalnych oraz przygotowaniu materiałów promocyjnych na te wydarzenia.
  • uczestniczy w działaniach związanych z budowaniem, utrzymywaniem i rozwijaniem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowuje i tworzy treści dla kanałów komunikacji wewnętrznej m. in. w postaci newslettera, bloga, intranetu.
  • uczestniczy w działaniach promocyjnych dla różnych grup odbiorców (m.in. kampanie online, kampanie social media, video, podcasty, materiały prasowe, wydarzenia branżowe).
  • współpracuje z archiwami państwowymi w zakresie tworzenia komunikacji społecznej w celu usprawnienia wymiany informacji pomiędzy archiwami a światem zewnętrznym.
  • wykonuje inne polecenia przełożonych w ramach posiadanych kompetencji i w zakresie zadań urzędu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowiskach o tożsamym lub podobnym charakterze i zakresie działania.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • umiejętność pracy w zespole.
  • umiejętność skutecznego komunikowania się.
  • biegła umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi w zakresie realizowanych zadań (co najmniej pakietu MS Office).
  • znajomość podstawowych zagadnień dotyczących służby cywilnej.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w opracowywaniu i realizacji projektów promocyjnych
  • znajomość technik i narzędzi PR
  • znajomość innego niż angielski języka obcego na poziomie co najmniej B1.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka obcego (innego niż angielski) na wymaganym poziomie.

Aplikuj do: 28 lutego 2023

Aplikuj mailowo na adres: kadry@archiwa.gov.pl , w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 115938/16.02.2023.

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115938" na adres:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych

ul. Rakowiecka 2D

02-517 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/

Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2023

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds kadrowych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 

Informacje o wymogu podania danych:

  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Benefity

Co oferujemy:

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • telepraca
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet sportowy, bilety do kina
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach
  • ruchomy czas pracy
  • wiata dla rowerów
  • owocowe czwartki
  • kawa, herbata dla pracowników
  • psycholog dla pracowników
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans;
  • Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%;

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

    • etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
    • etap II – praca pisemna;
    • etap III - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.


Pracę możesz rozpocząć od: 2023-04-03

Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-12-31

Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 5257,08 brutto

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf
oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf.pdf 0.39MB
ogłoszenie​_specjalista,115938
ogłoszenie​_specjalista,115938.pdf 0.08MB
wynik​_naboru​_115938
wynik​_naboru​_115938.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.02.2023 10:53 Katarzyna Masłowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Masłowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista do spraw popularyzacji w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej 2.0 27.03.2023 12:54 Katarzyna Masłowska
Specjalista do spraw popularyzacji w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej 1.0 16.02.2023 10:53 Katarzyna Masłowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}