W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko starszego specjalisty do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-02-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu
  • pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - kontroluje pod względem formalno-rachunkowym dokumenty dotyczące realizowanych operacji gospodarczych na podstawie opisu do dowodu zapłaty, zawartych umów oraz ewidencjonuje je w systemie księgowym
  • zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - wprowadza do systemów księgowych i kontroluje wnioski o zaangażowanie na podstawie umów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz wprowadza umowy do systemów księgowych
  • zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - obsługuje bankowość elektroniczną (NBP, BGK) w zakresie wprowadzania przelewów, wniosków o płatność, wniosków o płatność końcową ze środków Funduszy Europejskich oraz dyspozycji przekazywania środków pomiędzy rachunkami NDAP
  • generuje i drukuje wyciągi bankowe z załącznikami z systemu bankowości elektronicznej oraz prowadzi bieżącą archiwizację
  • zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - prowadzi księgi rachunkowe NDAP w zakresie kosztów, wydatków i dochodów NDAP, dysponenta III stopnia w celu zachowania zgodności księgowań z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości
  • zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - analizuje realizację budżetu NDAP w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych
  • zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - monitoruje i analizuje plan finansowy, zaangażowanie i wykonanie wydatków budżetowych - uzgadnia wydatki z kosztami
  • zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - wykonuje inne polecenia zlecone przez przełożonych, będące w zakresie zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, Rakowiecka 2D

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w działach finansowo-księgowych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy
  • znajomość przepisów o rachunkowości
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość obsługi programów księgowych
  • umiejętność analizowania informacji,
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, World)
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
  • znajomość obsługi programu TREZOR
  • znajomość obsługi oprogramowania linii PROGMAN

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia w zakresie finansów publicznych

Benefity

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
  • możliwość pracy zdalnej
  • możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • owocowe czwartki
  • kawa, herbata dla pracowników
  • psycholog dla pracowników
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem

Aplikuj do: 9 lutego 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 132958 / 26.01.2024.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132958" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu mailowego: rekrutacja@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 09.02.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie​_nr​_132958
Ogłoszenie​_nr​_132958.pdf 0.07MB
owiadczenie-w-związku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb
owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb.pdf 0.17MB
Wynik​_naboru​_132958
Wynik​_naboru​_132958.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.01.2024 11:14 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego 2.0 11.03.2024 08:15 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego 1.0 26.01.2024 11:14 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}