W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy specjalista ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje osoby na stanowisko starszego specjalisty ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-11-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydata Pana Mateusza Karłowicza z Warszawy

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
  • brak windy
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

 Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Prowadzenie spraw i gromadzenie dokumentacji dot. wdrażania strategii archiwów państwowych, w tymprzygotowywanie raportów podsumowujących.
  • Prowadzenie portfela projektów strategicznych, w tym organizowanie naborów projektów oraz gromadzenie i analiza danych dot. złożonych w naborach inicjatyw, przyjętych projektów m.in. w zakresie zaangażowania zasobów.
  • Organizacje pracy w tym organizacja spotkań powołanych ciał kolegialnych.
  • Proponowanie rozwiązań i działań usprawniających proces wdrażania strategii oraz szkoleń w tym zakresie.
  • Przygotowywanie i przekazywanie informacji i komunikatów nt. wdrażania strategii dla różnych odbiorców, w dostępnych kanałach informacyjnych.
  • Monitorowanie wdrażania i ewaluacja strategii, w tym kontrola realizacji projektów strategicznych przygotowanie informacji w tym zakresie dla komitetu sterującego oraz modyfikacja dokumentu.
  • Monitorowanie zmian w otoczeniu sieci Archiwów Państwowych mogących mieć wpływ na wdrażanie strategii i realizację przyjętych w niej celów, w tym m.in. w zakresie krajowych dokumentów strategicznych i ministerialnych programów.
  • Realizowanie innych zadań zleconych przez dyrektora DOA, m.in. w ramach zastępstw w celu usprawnienia działania Departamentu. 

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, Rakowiecka 2D

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze organizacji pracy, planowania i prowadzenia spotkań, badań, organizowania szkoleń lub zbierania i analizy danych, przygotowywania raportów lub innego typu informacji podsumowujących
  • znajomość ustaw, zagadnienia ogólne: o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o służbie cywilnej
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • biegła obsługa komputera, co najmniej w środowisku Windows i MS Office.
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz formułowania jasnych precyzyjnych wypowiedzi.
  • wysoka kultura osobista.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze koordynacji zarządzania projektami i wdrażania dokumentów strategicznych w instytucji.
  • znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych
  • znajomość rekomendacji Prezesa Rady Ministrów dla centralnej administracji rządowej w zakresie organizacji biura portfela, zarządzania programami i projektami
  • znajomość organizacji sieci Archiwów Państwowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie

Benefity

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • telepraca
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00-9.00.
  • możliwość zakupu ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich bliskich.
  • możliwość zakupu pakietu usług zdrowotnych.
  • możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz całkowita lub częściowa refundacja kosztów nauki języka obcego, studiów i studiów podyplomowych.
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
  • „Owocowe czwartki” – świeże owoce dla pracowników w każdy czwartek.
  • możliwość skorzystania z rozmowy/spotkania z psychologiem

Aplikuj do: 30 listopada 2022
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 110715" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624
lub mailowego na adres: akrecho@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie​_nr​_110715
Ogłoszenie​_nr​_110715.pdf 0.09MB
Wynik​_naboru​_ogłoszenie​_nr​_110715
Wynik​_naboru​_ogłoszenie​_nr​_110715.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2022 08:07 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów 3.0 23.01.2023 14:45 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Starszy specjalista ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów 2.0 23.12.2022 12:48 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Starszy specjalista ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów 1.0 18.11.2022 08:07 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}