W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Specjalista do spraw: realizacji inwestycji w Departamencie Rozwoju Archiwów

Starszy Specjalista do spraw: realizacji inwestycji w Departamencie Rozwoju Archiwów

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 26-08-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatów

Wyniki naboru nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata.

Informacje o ofercie

Naczelna Dyrekcja Archiwów Panstwowych poszukuje osoby na stanowisko starszego specjalisty do spraw realizacji inwestycji w Departamencie Rozwoju Archiwów.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji technicznej na etapie koncepcji, projekt budowlany i projekt wykonawczy pod względem prawidłowości rozwiązań i standardów technicznych dla projektów inwestycyjnych realizowanych w departamencie.
  • Pomoc przy przygotowaniu dokumentów do postępowań przetargowych na wykonawców prac projektowych oraz prac budowlanych.
  • Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zadań departamentu.
  • Opracowywanie projektów we współpracy z innymi pracownikami zespołu. Nadzór nad dokumentacją.
  • Analiza dokumentacji w zakresie projektów realizowanych w sieci archiwów państwowych.
  • Przygotowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych projektów do organów administracji.
  • Przygotowywanie zestawień i analiz oraz opisów realizowanych projektów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, Rakowiecka 2D

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy przy pracach projektowych lub weryfikacji dokumentacji projektowej.
  • Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
  • Przeszkolenie z prawa budowlanego, warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, obecnie obowiązujących oraz PN w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę.
  • Znajomość oprogramowania AutoCAD; pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
  • Wiedzę w zakresie pozwalającym na weryfikacje i opiniowanie dokumentacji projektowej.
  • Umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

 

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie, kierunek - architektura.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata przy pracach projektowych na stanowisku co najmniej asystent projektanta.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
  • Umiejętność koordynacji prac pomiędzy biurem projektowym a budową.
  • Umiejętność systematycznego i rzetelnego prowadzenia prac.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa.
  • Prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty

Dokumenty niezbędne:

  • CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu.
  • pracy dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
  • Zaświadczenie (kopia) potwierdzające przeszkolenie z prawa budowlanego, warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, obecnie obowiązujących oraz PN w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
  • Oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie (średniozaawansowany).

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Telepraca
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00-9.00.
  • Możliwość zakupu ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich bliskich.
  • Możliwość zakupu pakietu usług zdrowotnych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz całkowita lub częściowa refundacja kosztów nauki języka obcego, studiów i studiów podyplomowych.
  • Możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
  • „Owocowe czwartki” – świeże owoce dla pracowników w każdy czwartek.
  • Możliwość skorzystania z rozmowy/spotkania z psychologiem.

Informacje dodatkowe

Aplikuj mailowo na adres: akrecho@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 103764 / 09.08.2022.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 103764" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624, 22 56 54 625 lub mailowego na adres: akrecho@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 26.08.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie​_103764​_starszy​_specjalista​_ds​_realizacji​_inwestycji​_w​_DRA
Ogłoszenie​_103764​_starszy​_specjalista​_ds​_realizacji​_inwestycji​_w​_DRA.pdf 0.08MB
Wynik​_naboru​_starszy​_specjalista​_w​_DRA​_103764
Wynik​_naboru​_starszy​_specjalista​_w​_DRA​_103764.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2022 15:02 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Specjalista ds. realizacji inwestycji 3.0 04.01.2024 12:11 Katarzyna Masłowska
Starszy Specjalista ds. realizacji inwestycji 2.0 02.09.2022 13:49 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Starszy Specjalista ds. realizacji inwestycji 1.0 16.08.2022 15:02 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}