W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawdź czy możesz wziąć udział w programie dla sprzedawców

01.03.2022

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi sprzedaż urządzeń (dekoderów i telewizorów) przystosowanych do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej, już wkrótce będziesz mógł zarejestrować się online w rządowym programie dofinansowania zakupu odbiornika cyfrowego DVB-T2/HEVC.

sprzedawcy

W ramach programu posiadacze nieaktualnych odbiorników z sytuacją materialną nie pozwalającą na samodzielne poniesienie kosztów zakupu odbiornika cyfrowego w nowym standardzie, będą mogli otrzymać dofinansowanie. Z dofinansowania będzie można skorzystać przy zakupach u przedsiębiorców, którzy zarejestrują się w programie.

Kto będzie mógł przystąpić do programu?

Do programu będziesz mógł przystąpić, jeśli jesteś przedsiębiorcą, oraz:

  • sprzedajesz odbiorniki cyfrowe, które spełniają wymagania techniczne i eksploatacyjne,
  • jesteś czynnym podatnikiem VAT lub jesteś zwolniony z podatku VAT,
  • masz siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).

Sprawdź jak to zrobić

Aby złożyć wniosek o rejestrację do programu przez Internet, będziesz potrzebował profilu zaufanego, e-dowodu lub certyfikatu kwalifikowanego.
Sprawdź, jak założyć profil zaufany lub jak korzystać z e-dowodu.

Rejestracja w programie będzie polegać na założeniu konta w dedykowanym systemie teleinformatycznym. Dokonywana będzie na podstawie zawartych we wniosku informacji. 

System będzie przeznaczony do rejestracji towarów opłaconych przy pomocy dofinansowania oraz pozwoli na rozliczanie płatności w ramach programu.

Jakie będą Twoje obowiązki? 

Przystępując do programu zobowiązujesz się do: 

  • sprzedaży sprzętu spełniającego wymagane parametry techniczne, 
  • uczestniczenia w systemie płatności z wykorzystaniem dedykowanego systemu teleinformatycznego,
  • informowania klienta o możliwości akceptacji płatności za sprzęt przy pomocy otrzymanego dofinansowania (plakaty w miejscu sprzedaży, banery na stronie internetowej, itp.), 
  • złożenia wymaganych oświadczeń o prawidłowości danych i zgodności sprzętu.

Informacje dodatkowe

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zadzwoń na infolinię pod numer 42 253 54 30 lub napisz na skrzynkę kontaktową cyfrowaTV@coi.gov.pl

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 – 18:00. 

* Opłata za połączenie jest zgodna z posiadaną taryfą operatora, z sieci którego zostało wykonane połączenie

 

{"register":{"columns":[]}}