Sprawdź czy możesz wziąć udział w programie dla sprzedawców
01.03.2022
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi sprzedaż urządzeń (dekoderów i telewizorów) przystosowanych do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej, już wkrótce będziesz mógł zarejestrować się online w rządowym programie dofinansowania zakupu odbiornika cyfrowego DVB-T2/HEVC.
W ramach programu posiadacze nieaktualnych odbiorników z sytuacją materialną nie pozwalającą na samodzielne poniesienie kosztów zakupu odbiornika cyfrowego w nowym standardzie, będą mogli otrzymać dofinansowanie. Z dofinansowania będzie można skorzystać przy zakupach u przedsiębiorców, którzy zarejestrują się w programie.
Kto będzie mógł przystąpić do programu?
Do programu będziesz mógł przystąpić, jeśli jesteś przedsiębiorcą, oraz:
- sprzedajesz odbiorniki cyfrowe, które spełniają wymagania techniczne i eksploatacyjne,
- jesteś czynnym podatnikiem VAT lub jesteś zwolniony z podatku VAT,
- masz siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
Sprawdź jak to zrobić
Aby złożyć wniosek o rejestrację do programu przez Internet, będziesz potrzebował profilu zaufanego, e-dowodu lub certyfikatu kwalifikowanego.
Sprawdź, jak założyć profil zaufany lub jak korzystać z e-dowodu.
Rejestracja w programie będzie polegać na założeniu konta w dedykowanym systemie teleinformatycznym. Dokonywana będzie na podstawie zawartych we wniosku informacji.
System będzie przeznaczony do rejestracji towarów opłaconych przy pomocy dofinansowania oraz pozwoli na rozliczanie płatności w ramach programu.
Jakie będą Twoje obowiązki?
Przystępując do programu zobowiązujesz się do:
- sprzedaży sprzętu spełniającego wymagane parametry techniczne,
- uczestniczenia w systemie płatności z wykorzystaniem dedykowanego systemu teleinformatycznego,
- informowania klienta o możliwości akceptacji płatności za sprzęt przy pomocy otrzymanego dofinansowania (plakaty w miejscu sprzedaży, banery na stronie internetowej, itp.),
- złożenia wymaganych oświadczeń o prawidłowości danych i zgodności sprzętu.
Informacje dodatkowe
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zadzwoń na infolinię pod numer 42 253 54 30 lub napisz na skrzynkę kontaktową cyfrowaTV@coi.gov.pl
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 – 18:00.
* Opłata za połączenie jest zgodna z posiadaną taryfą operatora, z sieci którego zostało wykonane połączenie