Składanie skarg i wniosków
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego – Dział VIII Skargi i wnioski oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, faksem, pocztą elektroniczną a także ustnie do protokołu.
Dyrektor tut. Izby, wyznaczony Zastępca lub inny pracownik przyjmują osoby zainteresowane złożeniem skarg i wniosków w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 105, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach prosimy o wcześniejsze ustalenie spotkania telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora ( tel. 41 36-42-613, pokój nr 303 - III piętro).
Skargi i wnioski pisemne można składać osobiście :
- w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Kielcach (pokój nr 3);
- za pośrednictwem organu pierwszej instancji.
Skargi i wnioski pisemne można przesyłać na kilka sposobów:
- na adres siedziby: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce;
- pocztą elektroniczną na adres: ias.kielce@mf.gov.pl (z podaniem adresu zamieszkania wnoszącego skargę lub wniosek);
- Elektroniczną Skrzynką e-PUAP Izby (link otwiera nowe okno w innym serwisie);
- faksem pod numer (41) 36-42-615.
Skargi i wnioski dotyczące Izby Administracji Skarbowej w Kielcach można wnieść osobiście lub pocztą do Ministerstwa Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa.
Skargi i wnioski nie są przyjmowane telefonicznie.
W skardze lub wniosku należy zamieścić imię, nazwisko i adres.
Brak tych elementów skutkuje pozostawieniem skargi lub wniosku bez rozpoznania.