W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Składanie skarg i wniosków

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego – Dział VIII Skargi i wnioski oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, faksem, pocztą elektroniczną a także ustnie do protokołu.
 
Dyrektor tut. Izby,  wyznaczony Zastępca lub inny pracownik  przyjmują osoby zainteresowane złożeniem skarg i wniosków  w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 105, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Osoby zainteresowane  przyjęciem w innych godzinach prosimy o wcześniejsze ustalenie spotkania  telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora  ( tel. 41 36-42-613, pokój nr 303 - III piętro).

Skargi i wnioski pisemne można składać osobiście :

  • w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Kielcach  (pokój  nr 3);
  • za pośrednictwem organu pierwszej instancji.

Skargi i wnioski pisemne można przesyłać na kilka sposobów:

  •  na adres siedziby: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce;
  • pocztą elektroniczną na adres: ias.kielce@mf.gov.pl  (z podaniem adresu zamieszkania wnoszącego skargę lub wniosek);
  • Elektroniczną Skrzynką e-PUAP Izby (link otwiera nowe okno w innym serwisie);
  • faksem pod numer (41) 36-42-615.

Skargi i wnioski dotyczące Izby Administracji Skarbowej w Kielcach można wnieść osobiście lub pocztą do Ministerstwa Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa.

Skargi i wnioski nie są przyjmowane telefonicznie.
W skardze lub wniosku należy zamieścić imię, nazwisko i adres.
Brak tych elementów skutkuje pozostawieniem skargi lub wniosku bez rozpoznania.

Wideo

{"register":{"columns":[]}}