W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2601-ILZ.260.8.2025 Zakup i wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B.

Termin składania ofert: do 5 czerwca 2025 r. godz. 10:00

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79882d78-417d-4a63-b87a-d226ae8fb8b7

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.

Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.05.2025 10:02 Karina Bierońska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Referat Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
2601-ILZ.260.8.2025 Zakup i wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B. 1.0 27.05.2025 10:02 Karina Bierońska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}