2601-ILZ.260.8.2025 Zakup i wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B.
Termin składania ofert: do 5 czerwca 2025 r. godz. 10:00
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79882d78-417d-4a63-b87a-d226ae8fb8b7
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 27.05.2025 10:02 Karina Bierońska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Referat Zamówień Publicznych
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| 2601-ILZ.260.8.2025 Zakup i wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B. | 1.0 | 27.05.2025 10:02 Karina Bierońska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP