W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przeniesienie ręczne towarów, załadunek ruchomości, przewóz ruchomości do magazynu depozytowego Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego we Wrocławiu oraz ich rozładunek.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

 

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „Ustawą Pzp”, ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.

 

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców,
o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

  1. Nazwa i opis zadania

Przedmiot usługi:

 

  • przeniesienie ręczne towarów (wyposażenie wnętrz oraz sprzęt AGD) z poziomu -1 na poziom 0 do miejsca zaparkowania samochodu transportującego (ok. 40 m), składowanych w pomieszczeniu garażowym we Wrocławiu przy ul. Partynickiej.
  • załadunek ruchomości
  • przewóz ruchomości do magazynu depozytowego Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Giełdowej 24 we Wrocławiu
  • oraz ich rozładunek.

Pomieszczenie garażowe o wymiarach 3 x 9 m (27 m2) jest w pełni zapełnione i nie jest oświetlone. Wymagane będzie oświetlenie tego pomieszczenia przez Wykonawcę.

Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia – tabela.

  1. Miejsce realizacji usługi

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu garaż przy ul. Partynickiej we Wrocławiu.

  1. Warunki wykonania usługi.

Transportowany towar jest znacznej wartości. Niezbędne jest ubezpieczenie na kwotę minimum 330.000,00 zł (słownie złotych: trzysta trzydzieści tysięcy 00/100) gwarantujące bezpieczne wykonanie usługi.

  1. Termin realizacji zamówienia:

Całość usługi planowana do realizacji w dniach od 03.11.2025 r. do 07.11.2025 r. - 1 dzień roboczy.

Usługa może być realizowana w godz. od 8:00 do 15:00.

Dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą.

  1. Kryteria oceny ofert

Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami za zadanie. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta
z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zadania – 100%.

  1. Zawartość propozycji cenowej

Propozycja ofertowa musi zawierać wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy.

  1. Termin złożenia propozycji cenowej

Propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 28.10.2025 r. do godziny 12:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.

  1. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami

 Grażyna Przykucka, nr tel.: 71 365 27 46.

  1. Zasady płatności:

Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

  1. Pozostałe informacje
  • Po dokonaniu wyboru zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia bądź ograniczenia wykonania usługi.

Materiały

Zaproszenie
Zaproszeniedocx-2.pdf 0.17MB
Załącznik nr 1 - zestawienie mebli
Załącznik​_nr​_1​_zestawienie​_mebli.pdf 0.18MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Zalacznik​_nr​_2​_do​_Zaproszenia​_-​_formularz​_ofertowy.pdf 0.15MB
Załącznik nr 3 - Klauzula Informacyjna
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zaproszenia​_-​_Klauzula​_informacyjna​_(2)​_(1)-3.pdf 0.19MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofercie
WYBÓR​_OFERTY​_US​_KRZYKI​_AGDdocx.pdf 0.14MB
{"register":{"columns":[]}}