W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Mickiewicza 5

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 17.09.2025
  • Data zakończenia: 30.09.2025 10:00
  • Opis zamówienia:Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą o przedstawienie propozycji cenowej w sprawie: Remontu pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Mickiewicza 5. Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia realizacji umowy – od dnia zawarcia umowy, termin zakończenia realizacji umowy – do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty malarskie: Uzupełnienie ubytków, Gruntowanie, Malowanie, Remont posadzki i wymiana nawierzchni podłogowej na panele podłogowe (w wybranych pomieszczeniach biurowych), remont instalacji elektrycznej, w tym: częściowa wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych, wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED

Materiały

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
Zał​_nr​_0​_Zaproszenie​_do​_złożenia​_propozycji​_cenowej.pdf 0.73MB
Formularz ofertowy
Zal​_nr​_1​_do​_Zaproszenia​_-​_Formularz​_ofertowy​_bk.pdf 0.23MB
Zakres prac
1a​_do​_zaproszenia​_-​_zakres​_prac​_bk.xlsx 0.01MB
Projekt umowy
Zal​_nr​_2​_-​_Projekt​_umowy.pdf 0.46MB
Przedmiar robót
Zal​_nr​_3​_do​_Zaproszenia​_-​_Przemiar​_robót​_bk.pdf 0.20MB
Oświadczenie Wykonawcy
Zal​_nr​_4​_do​_Zaproszenia​_-​_Oswiadczenie​_Wykonawcy​_bk.pdf 0.22MB
Klauzula informacyjna
Zal​_nr​_5​_do​_Zaproszenia​_Klauzula​_informacyjna​_zamówienia​_publiczne​_z​_wylaczeniem​_ustawy​_Pzp.pdf 0.12MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.37MB
{"register":{"columns":[]}}