W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Kłodzku

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 11.08.2025
  • Data zakończenia: 28.08.2025 10:00
  • Opis zamówienia:Zakres zamówienia obejmuje remont czterech pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Kłodzku przy ul. Walasiewiczówny 1 wraz z remontem instalacji elektrycznej, w tym: częściowej wymiany instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych, wymiany opraw oświetleniowych na oprawy LED, przeglądu technicznego 12 szt. rozdzielnic elektrycznych z wymianą 10 szt. wyłączników różnicowoprądowych (przeciwporażeniowych)

Materiały

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
0​_Zaproszenie​_do​_zlozenia​_propozycji​_cenowej.pdf 0.19MB
Zakres prac
1a​_do​_zaproszenia​_-​_zakres​_prac.xlsx 0.01MB
Formularz ofertowy
Zal​_nr​_1​_do​_Zaproszenia​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.23MB
Projekt Umowy
Zal​_nr​_2​_do​_Zaproszenia​_-​_Projekt​_Umowy.pdf 0.46MB
Oświadczenie Wykonawcy
Zal​_nr​_4​_do​_Zaproszenia​_-​_Oswiadczenie​_Wykonawcy,.pdf 0.22MB
Klauzula informacyjna IAS
Zal​_nr​_5​_do​_Zaproszenia​_-​_Klauzula​_informacyjna​_IAS.pdf 0.16MB
Informacja o unieważnieniu postępowania
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania.pdf 0.36MB
{"register":{"columns":[]}}