W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zadanie 1 Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 64 (III piętro brak windy) do siedziby Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Żmigrodzkiej 141 (I piętro z windą).Zadanie 2 Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 64 (III piętro brak windy) do Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Klimasa 34 (magazyn - przyziemie)

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „Ustawą Pzp”, ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców
o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

  1. Nazwa i opis zadania

Zadanie 1

Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 64 (III piętro brak windy) do siedziby Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Żmigrodzkiej 141 (I piętro z windą).

Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia - tabela nr 1

Zadanie 2

Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 64 (III piętro brak windy) do Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Klimasa 34
(magazyn - przyziemie)

Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia - tabela nr 2

  1. Miejsce realizacji usługi

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 64 Wrocław

  1. Termin realizacji zamówienia:

Całość usługi planowana do realizacji w dniach od 15.10.2025r. do 31.10.2025 r. - maksymalnie do
3-ch kolejnych dni roboczych.

Usługa może być realizowana w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00.

Dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana
za najkorzystniejszą.

 

  1. Kryteria oceny ofert.

Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami za zadania nr 1 i 2 . Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zadań – 100%.

  1. Propozycja ofertowa ma zawierać

Wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy.

  1. Termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 10.10.2025 r. do godziny 14:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

 Grażyna Przykucka, nr tel: 71 365 27 46.

Po dokonaniu wyboru zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi.

  1. Zasady płatności:

Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia bądź ograniczenia wykonania usługi.

 

Materiały

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
ZAPROSZENIE​_do​_złożenia​_oferty​_cenowej​_przeprowadzka​_BIWdocx.pdf 0.12MB
Załącznik nr 1 do zaproszenia
Załącznik​_nr​_1​_do​_zaproszenia​_Zestawienie​_mebli​_(1).xlsx 0.01MB
Załącznik nr 2 do zaproszenia
Zalacznik​_nr​_2​_do​_Zaproszenia​_-​_formularz​_ofertowy.pdf 0.14MB
Załącznik nr 3 do zaproszenia
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zaproszenia​_-​_Klauzula​_informacyjna​_(2)​_(1)​_(4).pdf 0.19MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty firmy przeprowadzkowej
Informacja​_o​_wyborze​_ofertydocx.pdf 0.14MB
{"register":{"columns":[]}}