W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Hercena 11 (II piętro brak windy) do siedziby Urzędu Skarbowego Wrocław Śródmieście przy ul. Piłsudskiego 27-29 (V piętro z windą) oraz Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Hercena 11 (II piętro brak windy) do Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Klimasa 34 (magazyn - przyziemie)

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „Ustawą Pzp”, ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców
o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

  1. Nazwa i opis zadania

Zadanie 1

Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Hercena 11 (II piętro brak windy) do siedziby Urzędu Skarbowego Wrocław Śródmieście przy ul. Piłsudskiego 27-29 (V piętro z windą).

Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia tabela nr 1

Zadanie 2

Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Hercena 11 (II piętro brak windy) do Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Klimasa 34 (magazyn - przyziemie)

Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia tabela nr 2

  1. Miejsce realizacji usługi

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Hercena 11 Wrocław

  1. Termin realizacji zamówienia:

Całość usługi planowana do realizacji w dniach od 17.03.2025r. do maksymalnie kolejnych 2-ch dni roboczych.

Usługa może być realizowana w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00.

Dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana
za najkorzystniejszą.

  1. Kryteria oceny ofert.

Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami za wszystkie zadania. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zadania – 100%.

  1. Propozycja ofertowa ma zawierać

Wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy.

  1. Termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 12.03.2025 r. do godziny 14:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest:

 Grażyna Przykucka, nr tel: 71 365 27 46.

Po dokonaniu wyboru zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi.

  1. Zasady płatności:

Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia bądź ograniczenia wykonania usługi.

 

Lista załączników:

załącznik nr 1 do Zaproszenia – wykaz mebli i sprzętu będących przedmiotem zamówienia;

załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy;

załącznik nr 3 do Zaproszenia – klauzula informacyjna.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Materiały

Zaproszenie
ZAPROSZENIE​_do​_złożenia​_oferty​_cenowej​_przeprowadzka​_IFR-​_KASAdocx​_(1).pdf 0.12MB
Klauzula informacyjna
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zaproszenia​_-​_Klauzula​_informacyjna​_(2)​_(1).pdf 0.19MB
Formularz ofertowy
Zalacznik​_nr​_2​_do​_Zaproszenia​_-​_formularz​_ofertowy.pdf 0.15MB
Wykaz mebli
Załącznik​_Nr​_1​_do​_Zaproszenia​_wykaz​_mebli.pdf 0.11MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_1703.pdf 0.14MB
{"register":{"columns":[]}}