Załadunek, transport, rozładunek oraz niszczenie przez Wykonawcę wyrobów określonych w załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
ZAPROSZENIE
do złożenia propozycji cenowej
Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024 r. poz.1320), zwanej dalej „Ustawą Pzp”, ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców
o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.
- Nazwa zadania
Załadunek, transport, rozładunek oraz niszczenie przez Wykonawcę wyrobów określonych w załączniku nr 1
do niniejszego Zaproszenia.
Zniszczeniu będą podlegały towary:
- w stosunku do których orzeczono przepadek na rzecz Skarbu Państwa,
- w stosunku do których sąd w orzeczeniu o przepadku na rzecz Skarbu Państwa zarządził zniszczenie,
- podlegające zniszczeniu na podstawie art. 31 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 19 marca 2004 r. Prawo Celne
(tekst jednolity Dz.U. z 2019 i. poz. 1169),
- Opis zamówienia
Zniszczenie towarów z załącznika nr 1 musi odbyć się z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu niszczenia przedmiotów, których przepadek orzekł sąd (Dz. U. z 2016 r. poz. 943), zwanego dalej Rozporządzeniem w szczególności
z §2 Rozporządzenia i realizowane będzie zgodnie z tym rozporządzeniem tj.:
- Urządzenia i technologia stosowane w procesie niszczenia muszą powodować nieodwracalną utratę pierwotnych wartości użytkowych towarów podlegających zniszczeniu bez powstania jakichkolwiek pozostałości oraz braku możliwości ich ponownego wykorzystania zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem,
- Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zezwolenia właściwych organów
na przeprowadzenie procesów niszczenia towarów, - Zapewnienie możliwość udziału Komisji ds. Likwidacji w procesie niszczenia towarów,
- Czas realizacji likwidacji towarów – załadunek i przetransportowanie towarów do miejsca zniszczenia wraz z ich likwidacją powinny być dokonane w ciągu 1 dnia z uwagi na koszty zabezpieczenia towarów w miejscu likwidacji.
- Warunki wykonania usługi
- Przed zniszczeniem towary zostaną zważone przez Wykonawcę w obecności Komisji, a ich rodzaj i waga zostanie wpisana przez Komisję Likwidacyjną do Protokołu zniszczenia.
- Wykonawca musi zaświadczyć, że jest uprawniony do przeprowadzania procesów niszczenia towarów wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy na podstawie decyzji Marszałka województwa, odpowiedniego do miejsca pełnienia działalności.
- Wykonawca oświadcza, że posiada indywidulany numer rejestrowy w Bazie Danych
o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce BDO.
- Miejsce realizacji usługi
Wykonawca zobowiązuje się do odbioru towarów określonych w załączniku nr 1 do umowy, środkami transportu umożliwiającymi nałożenie zamknięć urzędowych i do ich dostarczenia do miejsca unieszkodliwienia.
Odbiór i załadunek towarów od Zamawiającego odbywać się będzie w ramach transportu łączonego
z dwóch lokalizacji:
- Dolnośląski Urząd Celno-Skarbowy we Wrocławiu, Oddział Celny,
ul. Ludowa 63, 58-304 Wałbrzych, magazyn depozytowy,
- Urząd Skarbowy w Zgorzelcu,
ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8b,
Wykonawca po dostarczeniu towarów do miejsca zniszczenia, zorganizuje ich rozładunek oraz bezpośrednie dostarczenie ich do miejsca zniszczenia.
- Termin realizacji zamówienia – kwiecień 2025 r.
Dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą.
- Kryteria oceny ofert.
Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości usługi – 100%.
- Propozycja ofertowa ma zawierać wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy.
- Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia
04.04.2025 r. do godziny 12:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.
- Osobą uprawnioną do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest: Grażyna Przykucka,
nr tel. 71 365 27 46.
- Po dokonaniu wyboru zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi. Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania faktury.
- Lista załączników
-załącznik nr 1 do Zaproszenia – wykaz towarów będących przedmiotem zamówienia
-załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy
-załącznik nr 3 do Zaproszenia – klauzula informacyjna
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Materiały
Zaproszenie do złożenia oferty cenowejZAPROSZENIE_do_złożenia_oferty_cenowejdocx_(4).pdf 0.13MB Załącznik nr 1 do Zaproszenia - Wykaz towarów
Zalacznik_nr_1_do_Zaproszenia_I2025_-_WYKAZ_TOWARÓW.pdf 0.15MB Załącznik nr 2 do Zaproszenia - Formularz oferty
Zalacznik_nr_2_do_Zaproszenia_-_formularz_ofertowy.pdf 0.14MB Załącznik nr 3 do Zaproszenia - Klauzula informacyjna
Załącznik_nr_3_do_Zaproszenia_Klauzula_informacyjna_(3).pdf 0.19MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja__o_wyborze_oferty_niszczenie_alkoholdocx.pdf 0.14MB