W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Załadunek, transport, rozładunek oraz niszczenie przez Wykonawcę wyrobów określonych w załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia.

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024 r. poz.1320), zwanej dalej „Ustawą Pzp”, ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców
o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

  1. Nazwa zadania

Załadunek, transport, rozładunek oraz niszczenie przez Wykonawcę wyrobów określonych w załączniku nr 1
do niniejszego Zaproszenia.

Zniszczeniu będą podlegały towary:

  1. w stosunku do których orzeczono przepadek na rzecz Skarbu Państwa,
  2. w stosunku do których sąd w orzeczeniu o przepadku na rzecz Skarbu Państwa zarządził zniszczenie,
  3. podlegające zniszczeniu na podstawie art. 31 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 19 marca 2004 r. Prawo Celne
    (tekst jednolity Dz.U. z 2019 i. poz. 1169),

 

  1. Opis zamówienia

Zniszczenie towarów z załącznika nr 1 musi odbyć się z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu niszczenia przedmiotów, których przepadek orzekł sąd (Dz. U. z 2016 r. poz. 943), zwanego dalej Rozporządzeniem  w szczególności
z §2 Rozporządzenia i realizowane będzie zgodnie z tym rozporządzeniem tj.:

  1. Urządzenia i technologia stosowane w procesie niszczenia muszą powodować nieodwracalną utratę pierwotnych wartości użytkowych towarów podlegających zniszczeniu bez powstania jakichkolwiek pozostałości oraz braku możliwości ich ponownego wykorzystania zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem,
  2. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zezwolenia właściwych organów
    na przeprowadzenie procesów niszczenia towarów,
  3. Zapewnienie możliwość udziału Komisji ds. Likwidacji w procesie niszczenia towarów,
  4. Czas realizacji likwidacji towarów – załadunek i przetransportowanie towarów do miejsca zniszczenia wraz z ich likwidacją powinny być dokonane w ciągu 1 dnia z uwagi na koszty zabezpieczenia towarów w miejscu likwidacji.

 

  1. Warunki wykonania usługi
    1. Przed zniszczeniem towary zostaną zważone przez Wykonawcę w obecności Komisji, a ich rodzaj i waga zostanie wpisana przez Komisję Likwidacyjną do Protokołu zniszczenia.
    2. Wykonawca musi zaświadczyć, że jest uprawniony do przeprowadzania procesów niszczenia towarów wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy na podstawie decyzji Marszałka województwa, odpowiedniego do miejsca pełnienia działalności.
    3. Wykonawca oświadcza, że posiada indywidulany numer rejestrowy w Bazie Danych
      o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce BDO.

 

  1. Miejsce realizacji usługi

Wykonawca zobowiązuje się do odbioru towarów określonych w załączniku nr 1 do umowy, środkami transportu umożliwiającymi nałożenie zamknięć urzędowych i do ich dostarczenia do miejsca unieszkodliwienia.

Odbiór i załadunek towarów od Zamawiającego odbywać się będzie w ramach transportu łączonego
z dwóch lokalizacji:

  1. Dolnośląski Urząd Celno-Skarbowy we Wrocławiu, Oddział Celny,

           ul. Ludowa 63, 58-304 Wałbrzych, magazyn depozytowy,

  1.      Urząd Skarbowy w Zgorzelcu,

           ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8b,

Wykonawca po dostarczeniu towarów do miejsca zniszczenia, zorganizuje ich rozładunek oraz bezpośrednie dostarczenie ich do miejsca zniszczenia.

  1. Termin realizacji zamówienia – kwiecień 2025 r.

Dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą.

  1. Kryteria oceny ofert.

Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości usługi – 100%.

  1. Propozycja ofertowa ma zawierać wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy.

 

  1. Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia
    04.04.2025 r. do godziny 12:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest: Grażyna Przykucka,
    nr tel. 71 365 27 46.

 

  1. Po dokonaniu wyboru zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi. Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania faktury.

 

  1. Lista załączników

-załącznik nr 1 do Zaproszenia – wykaz towarów będących przedmiotem zamówienia

-załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy

-załącznik nr 3 do Zaproszenia – klauzula informacyjna

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Materiały

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
ZAPROSZENIE​_do​_złożenia​_oferty​_cenowejdocx​_(4).pdf 0.13MB
Załącznik nr 1 do Zaproszenia - Wykaz towarów
Zalacznik​_nr​_1​_do​_Zaproszenia​_I2025​_-​_WYKAZ​_TOWARÓW.pdf 0.15MB
Załącznik nr 2 do Zaproszenia - Formularz oferty
Zalacznik​_nr​_2​_do​_Zaproszenia​_-​_formularz​_ofertowy.pdf 0.14MB
Załącznik nr 3 do Zaproszenia - Klauzula informacyjna
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zaproszenia​_Klauzula​_informacyjna​_(3).pdf 0.19MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_​_o​_wyborze​_oferty​_niszczenie​_alkoholdocx.pdf 0.14MB
{"register":{"columns":[]}}