W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

„Czyszczenie i przegląd techniczny separatorów ropopochodnych wraz z odbiorem i zagospodarowaniem powstałych odpadów na trzech nieruchomościach należących do Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu .

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:0201-ILN.260.1.2025
  • Data rozpoczęcia: 31.01.2025
  • Data zakończenia: 28.02.2025
  • Wartość szacunkowa zamówienia:nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Jednostka publikująca:Izba Administracji Skarbowej we Wroclawiu
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Opis zamówienia:1. Termin realizacji zamówienia : a) 2 x rocznie tj. do 30 maja i do 30 listopada 2025r. na n/w nieruchomościach : - Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze ul. Thebesiusa 1. - Urząd Skarbowy w Legnicy ul. Wrocławska 37. b) 1 x rocznie tj. do 30 listopada 2025r. na n/w nieruchomości: - Urząd Skarbowy w Bolesławcu ul. Garncarska 10. 2. Szczegółowe warunki zamówienia określa: Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia . 3. Warunki udziału w zamówieniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują : - odpowiednim sprzętem i wyposażeniem do czyszczenia i serwisu, - posiadać przeszkolonych pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i umiejętności obsługi sprzętu i wyposażenia, - posiadać procedury bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Kryterium wyboru: najniższa cena brutto za wykonanie przedmiot zamówienia – 100%. 5. Sposób składania ofert: - ofertę, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę – w formie skanu należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Krystyna.Siuda@mf.gov.pl, - ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zaproszenia, - ofertę należy złożyć w języku polskim w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego, - oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Propozycja ofertowa ma zawierać następujące dokumenty: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1; - podpisana Klauzula Informacyjna – załącznik nr 3. 7. Termin złożenia ofert: 28 luty 2025r. do godziny: 10:00. 8. Osobą uprawnioną do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest: Krystyna Siuda, tel. 75-64-73-571 ; 510 052 135 . 9.. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Wykonawca na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym. 10. Wszystkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę. 11. Załączniki : - Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy. - Załącznik Nr 2 Opis przedmiotu zamówienia. - Załącznik Nr 3 Klauzula Informacyjna

Materiały

Formularz ofertowy
Załacznik​_Nr​_1.pdf 0.55MB
Opis przedmiotu zamówienia
czyszczenie separatorów.pdf 0.55MB
Klauzula informacyjna
Załacznik​_Nr​_3.pdf 0.91MB
Informacja o wyborze oferty
Informacja​_o​_wyborze​_oferty.pdf 0.67MB
{"register":{"columns":[]}}