W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Odbiory obiektów

Poniżej do pobrania wzór pisma z danymi do umieszczenia w zawiadomieniu o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania, w trybie art. 56 Ustawy Prawo budowlane. Jednocześnie przypominamy, że zgłoszenie powyższe dotyczy tylko tych inwestorów, którym nie wykreślono w decyzji pozwolenia na budowę obowiązku uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. Dodatkowo informujemy, że na podstawie art. 57 ust. 1 powyższej Ustawy do zawiadomienia dołączyć należy m. in. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami; protokoły badań i sprawdzeń; inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,  a także kopię świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.

Materiały

Odbiory obiektów
zawiadomienie.pdf 0.15MB
{"register":{"columns":[]}}