W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Gliwicach

Materiały

Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
Procedura​_dotycząca​_zapewnienia​_dostępności​_Komendy​_Miejskiej​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Gliwicach.pdf 0.11MB
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności​_cyfrowej.pdf 0.11MB
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności​_architektonicznej​_lub​_informacyjno-komunikacyjnej.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2025 14:31 mł. kpt. Michał Koszałka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. kpt. Michał Koszałka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Gliwicach 1.0 31.03.2025 14:31 mł. kpt. Michał Koszałka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}