Powrót

Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej

mł. asp. mgr inż. Beata Gizowska

Do zakresu działań Samodzielnego stanowiska ds. komunikacji społecznej należy realizacja zadań związanych z organizowaniem  i prowadzeniem działalności informacyjno – promocyjnej Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.

  1. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjnej  w zakresie upowszechniania i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w tym planowanie i organizowanie festynów, pokazów, pogadanek, szkoleń dla społeczeństwa ze szczególnym ukierunkowaniem na dzieci i młodzież;
  2. informowanie środków masowego przekazu o inicjatywach i przedsięwzięciach realizowanych przez komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
  3. udzielanie informacji środkom masowego przekazu w zakresie zgłaszanych pytań, problemów i zagadnień z zakresu działania Państwowej Straży Pożarnej na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
  4. udzielanie pomocy merytorycznej w przekazywaniu informacji środkom masowego przekazu przez komórki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej;
  5. udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową skierowaną pod adresem Państwowej Straży Pożarnej;
  6. kształtowanie strategii i koncepcji działań informacyjnych na terenie powiatu kieleckiego, dotyczących przedsięwzięć podejmowanych przez Państwową Straż Pożarną i Ochotnicze Straże Pożarne w zakresie profilaktyki i kontaktów ze społeczeństwem;
  7. opiniowanie przedsięwzięć informacyjnych, publicystycznych  i promocyjnych o zasięgu gminnym i powiatowym, których realizację planują jednostki Państwowej Straży Pożarnej na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
  8. prowadzenie obsługi prasowo – informacyjnej wszelkich zdarzeń na polecenie Komendanta Miejskiego PSP w Kielcach;
  9. według potrzeb opracowanie i wydawanie biuletynu informacyjnego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
  10. koordynowanie działalności prasowo – informacyjnej dotyczącej bieżących zagrożeń i działań ratowniczych realizowanych na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
  11. prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
  12. prowadzenie polityki informacyjnej KM PSP w serwisach społecznościowych - Facebook, Twitter;
  13. gromadzenie materiałów prasowych (wycinków, artykułów, materiałów filmowych, itp.) dotyczących działań jednostek ochrony przeciwpożarowej a zwłaszcza Komendy Miejskiej;
  14. prowadzenie kroniki Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.01.2022 10:56 kpt. Marcin Pastuszka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Marcin Pastuszka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej 3.0 06.05.2025 13:05 Beata Gizowska
Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej 2.0 05.08.2024 15:17 st. kpt. Marcin Pastuszka
Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej 1.0 28.01.2022 10:56 kpt. Marcin Pastuszka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}