W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

Komendant Miejski PSP, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Miejskiej PSP: 

Pan mł. kpt. Dawid Łągwa do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,

 
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KM PSP w Piotrkowie Tryb – mł. kpt. Dawid Łągwa
e-mail: d.lagwa@straz.lodz.pl
tel. 47 841 69 11 lub 44 647 39 19 wew. 137

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.03.2021 21:41 Mateusz Cisowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Cisowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 3.0 10.09.2021 15:58 Mateusz Cisowski
Koordynator ds. dostępności 2.0 06.07.2021 09:01 Mateusz Cisowski
Koordynator ds. dostępności 1.0 16.03.2021 21:41 Mateusz Cisowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP