W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprzęt

Pojazdy i sprzęt

GBA 2,5/24 Renault

Średni samochód gaśniczy posiadający zbiornik wodny o pojemności 2,5m3. Autopompa o wydajności 2400l/min. Załogę stanowi 5-osobowy zespół.

Średni samochód gaśniczy posiadający zbiornik wodny o pojemności 2,5m3. Autopompa o wydajności 2400l/min. Załogę stanowi 5-osobowy zespół.

GCBA 5/32 MAN

Ciężki samochód gaśniczy na podwoziu MAN. Zbiornik wodny o wielkości 5m3. Autopompa o wydajności 3200l/min. Załogę może stanowić maksymalnie 6-osobowy zespół.

Ciężki samochód gaśniczy na podwoziu MAN. Zbiornik wodny o wielkości 5m3. Autopompa o wydajności 3200l/min. Załogę może stanowić maksymalnie 6-osobowy zespół.

SRW IVECO

Średni samochód ratownictwa wodnego jest pojazdem specjalnym przystosowanym do prowadzenia długotrwałych akcji związanych z ratownictwem wodnym. Moduł ratowniczy powstał na podwoziu samochodu marki Iveco Eurocargo ML150E28WS. Pojazd napędzany jest sześciocylindrowym silnikiem diesla o pojemności 6.728 cm³, który pozwala na osiągnięcie mocy 280 KM. W połączeniu z układem jezdnym 4x4 wyposażonym

redni samochód ratownictwa wodnego jest pojazdem specjalnym przystosowanym do prowadzenia długotrwałych akcji związanych z ratownictwem wodnym. Moduł ratowniczy powstał na podwoziu samochodu marki Iveco Eurocargo ML150E28WS. Pojazd napędzany jest sześciocylindrowym silnikiem diesla o pojemności 6.728 cm³, który pozwala na osiągnięcie mocy 280 KM. W połączeniu z układem jezdnym 4x4 wyposażonym

SHD 23

Samochód z  podnośnikiem o wysięgu 23m na podwoziu Iveco Magirus. Załogę mogą stanowić 3 osoby. Na wyposażeniu samochodu znajduje się skokochron pneumatyczny.

Samochód z podnośnikiem o wysięgu 23m na podwoziu Iveco Magirus. Załogę mogą stanowić 3 osoby. Na wyposażeniu samochodu znajduje się skokochron pneumatyczny.

SLRR Toyota Hilux

Lekki Samochód Rozpoznania Ratowniczego z napędem terenowym używany do celów operacyjnych.

Lekki Samochód Rozpoznania Ratowniczego z napędem terenowym używany do celów operacyjnych.

Łodzie

Ł1 łódź hybrydowa Sportis seria R.I.B Clasic MC-4500, Silnik 19kW napęd śrubowy, 6 osób. Na przyczepce P1.

Ł1 łódź hybrydowa Sportis seria R.I.B Clasic MC-4500, Silnik 19kW napęd śrubowy, 6 osób. Na przyczepce P1.

Ł2 łódź hybrydowa Sportis seria R.I.B. Clasic MC-4700, Silnik 45kW napęd śrubowy, 6 osób. Na przyczepce P2.

Ł2 łódź hybrydowa Sportis seria R.I.B. Clasic MC-4700, Silnik 45kW napęd śrubowy, 6 osób. Na przyczepce P2.

Ł3 łódź aluminiowa QuickSilver Seria 500 SF, Silnik 30kW napęd strugowy, 6 osób. Na przyczepce P3. Masa całkowita każdej przyczepki 750kg.

Ł3 łódź aluminiowa QuickSilver Seria 500 SF, Silnik 30kW napęd strugowy, 6 osób. Na przyczepce P3. Masa całkowita każdej przyczepki 750kg.

Przyczepy

Przyczepa transportowa P4, masa całkowita 650kg, Przeznaczona do transportu agregatu piany lekkiej Meteor HI-EX 200

Przyczepa transportowa P4, masa całkowita 650kg, Przeznaczona do transportu agregatu piany lekkiej Meteor HI-EX 200

Przyczepa transportowa P5, masa całkowita 3500 kg. Przeznaczona do transportu sprzętu ochrony wybrzeża.

Przyczepa transportowa P5, masa całkowita 3500 kg. Przeznaczona do transportu sprzętu ochrony wybrzeża.

{"register":{"columns":[]}}