W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-24
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-24

Status pod względem zgodności

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Wyłączenia

  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-24
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-08

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. Bartłomiej Hryszkiewicz.
  • E-mail: bartlomiej.hryszkiewicz@straz.gda.pl
  • Telefon: 59 834 56 39

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie
  • Adres: ul. Stefana Batorego 10, 77-300 Człuchów
  • E-mail: sekretariat.czluchow@straz.gda.pl
  • Telefon: 59 834 56 35

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje sie przy ul. Stefana Batorego 10 gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Teren jest utwardzony oraz dostosowany dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują sie bariery architektoniczne, które uniemożliwiają swobodne poruszanie się po budynku osobom niepełnosprawnym. Przed wejściem do budynku komendy należy zadzwonić dzwonkiem znajdującym się przy drzwiach wejściowych. Dyżurny stanowiska kierowania zapewni niezbędną pomoc.

Wejście do głownego,  dwukondygnacyjnego  budynku znajduje od strony wewnętrznego placu. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód.  Na parterze dostepne sa korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na każdej kondygnacji znajduje sie toaleta.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Aplikacje mobilne

  • Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.

Informacje dodatkowe

  • Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.

Dane kontaktowe koordynatora ds. dostępności

  • kpt. Bartłomiej Hryszkiewicz, e-mail: bartlomiej.hryszkiewicz@straz.gda.pl, tel. 59 834 56 35.

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 2.19MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewniania​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 0.62MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienie dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 16:34 Marek Lubiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartłomiej Hryszkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 36.0 08.01.2024 13:16 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 35.0 08.01.2024 12:39 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 34.0 04.01.2024 13:44 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 33.0 03.01.2024 11:14 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 32.0 03.01.2024 11:07 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 31.0 03.01.2024 10:56 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 30.0 03.01.2024 10:54 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 29.0 03.01.2024 10:53 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 28.0 03.01.2024 09:07 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 27.0 11.08.2023 11:53 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 26.0 15.02.2023 11:45 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 25.0 19.01.2023 09:07 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 24.0 18.01.2023 14:06 Marcin Owczarski
Deklaracja dostępności 23.0 17.01.2023 12:49 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 22.0 17.01.2023 12:48 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 21.0 17.01.2023 12:45 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 20.0 22.11.2022 13:26 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 19.0 22.11.2022 13:24 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 18.0 22.11.2022 13:22 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 17.0 15.06.2021 10:48 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 16.0 15.06.2021 10:47 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 15.0 15.06.2021 10:46 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 14.0 14.06.2021 15:28 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 13.0 14.06.2021 15:28 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 12.0 14.06.2021 14:51 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 11.0 14.06.2021 14:50 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 10.0 14.06.2021 09:06 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 9.0 08.04.2021 14:53 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 8.0 08.04.2021 14:52 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 7.0 17.02.2021 11:32 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 6.0 16.02.2021 14:40 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 5.0 16.02.2021 14:39 Bartłomiej Hryszkiewicz
Deklaracja dostępności 4.0 07.10.2020 08:48 Marek Lubiński
Deklaracja dostępności 3.0 25.09.2020 14:25 Marek Lubiński
Deklaracja dostępności 2.0 24.09.2020 07:51 Marek Lubiński
Deklaracja dostępności 1.0 23.09.2020 16:34 Marek Lubiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}