W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. organizacyjnych i kadrowych

technik ds. organizacyjnych i kadrowych

sekc.  mgr inż. Aneta Kiśleńczuk

e-mail: organizacyjna@strazdrawsko.pl

tel. 94 363 00 87

 

starszy specjalista ds. organizacyjnych i kadrowych

mgr Małgorzata Orzechowska

e-mail: kadry@strazdrawsko.pl

tel. 94 363 00 84

 

starszy specjalista ds. organizacyjnych i kadrowych

mgr Dominika Dębowska

e-mail: sekretariat@strazdrawsko.pl

tel. 94 363 00 80  

 

 

Do zadań sekcji ds. organizacyjnych i kadrowych należy w szczególności:

 

W zakresie organizacyjnym

1)         realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;

2)         organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;

3)         opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;

4)    opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej:

5)    opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów; 

6)         prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;

7)         prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;

8)         organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;

9)         przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;

10)      organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;

11)      realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;

12)      prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;

13)      ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;

14)      realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem komendy powiatowej, wg zasad systemu zarządzania jakością – ISO;

15)   zlecania właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy;

16)   analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.

 

W zakresie kadr

1)         realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;

2)         przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych;

3)         prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;

4)         sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;

5)         realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;

6)         prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.12.2020 09:45 mł. bryg. Andrzej Podolak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Andrzej Podolak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. organizacyjnych i kadrowych 5.0 16.01.2024 16:46 aneta.kislenczuk
Sekcja ds. organizacyjnych i kadrowych 4.0 03.10.2023 14:44 aneta.kislenczuk
Sekcja ds. organizacyjnych i kadrowych 3.0 22.12.2022 09:41 aneta.kislenczuk
Sekcja ds. organizacyjnych i kadrowych 2.0 30.11.2021 08:08 aneta.kislenczuk
Sekcja ds. organizacyjnych i kadrowych 1.0 24.12.2020 09:45 mł. bryg. Andrzej Podolak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}