W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji

Aby uzyskać zaświadczenie należy:

  1. Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji Państwowej Straży Pożarnej, który można znaleźć na stronie komendy https://www.gov.pl/web/kppsp-glogow/ lub w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie, przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 55
  2. Wypełniony wniosek można dostarczyć:
  • osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 55
  • za pośrednictwem poczty na adres: Komenda Powiatowa PSP w Głogowie ul. Gen. Władysława Sikorskiego 55, 67-200 Głogów
  • za pośrednictwem skrzynki podawczej (wymagany podpis elektroniczny).

3. Zaświadczenie wydawane jest w jednym egzemplarzu w sposób wskazany przez wnioskodawcę na wniosku.

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji
Wniosek,​_zaświadczenie​_z​_interwencji​_RODO​_Głogów.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}