W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej PSP w Goleniowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej PSP w Goleniowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-11

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-10

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Borecki.
  • E-mail: marcin.borecki@straz.goleniow.pl
  • Telefon: +48914317900

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
  • Adres: ul. gen. Władysława Andersa 8
    72-100 Goleniów
    woj. zachodniopomorskie
  • E-mail: sekretariat@straz.goleniow.pl
  • Telefon: +48914317903

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Adres urzędu: Komenda Powiatowa PSP w Goleniowie, ul. Andersa 8, 72-100 Goleniów

Goście i interesanci korzystają z głównego wejścia do budynku od ul. Prusa. Dostęp do terenu organu jest otwarty w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30. Przed budynkiem znajduje się parking, na którym wyznaczono 2 miejsca parkingowe oznaczone kopertami. Budynek nie pozwala na swobodny dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do obiektu. Przed wejściem do budynku znajduje się domofon, który umożliwia kontakt.

Budynek nie jest wyposażony w windę.

 

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 0.06MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2025 r.
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 0.14MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
PD​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności.pdf 0.14MB
Zadania realizowane przez KP PSP w GOLENIOWIE - tekst odczytywany maszynowo
Zadania​_realizowane​_przez​_KP​_PSP​_w​_GOLENIOWIE​_-​_tekst​_odczytywany​_maszynowo.pdf 0.11MB
O Komendzie Powiatowej PSP w Goleniowie - ETR
O​_Komendzie​_Powiatowej​_PSP​_w​_goleniowie​_-​_ETR.pdf 0.57MB
Procedura dotycząca zapewniania dostępności Komendy Powiatowej PSP
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności​_Komendy​_Powiatowej​_PSP.pdf 0.14MB
Wniosek - żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Wniosek​_-​_żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie tłumacza
Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.02MB
Plan działania na rzecz poprawy dostępności w 2025 roku
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności​_w​_2025​_roku.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 14:36 mł. bryg. Marek Michalak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KP PSP w Goleniowie
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 8.0 06.06.2025 13:20 ogn. Jakub Andrzejewski
Deklaracja dostępności 7.0 06.06.2025 11:02 ogn. Jakub Andrzejewski
Deklaracja dostępności 6.0 06.06.2025 08:57 ogn. Jakub Andrzejewski
Deklaracja dostępności 5.0 11.03.2025 13:26 ogn. Jakub Andrzejewski
Deklaracja dostępności 4.0 27.09.2021 12:12 Krzysztof Skrzypczak
Deklaracja dostępności 3.0 24.09.2021 19:08 Krzysztof Skrzypczak
Deklaracja dostępności 2.0 08.12.2020 14:40 Krzysztof Skrzypczak
Deklaracja dostępności 1.0 08.12.2020 14:36 mł. bryg. Marek Michalak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}