Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej PSP w Goleniowie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej PSP w Goleniowie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-11
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Borecki.
- E-mail: marcin.borecki@straz.goleniow.pl
- Telefon: +48914317900
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
- Adres: ul. gen. Władysława Andersa 8
72-100 Goleniów
woj. zachodniopomorskie - E-mail: sekretariat@straz.goleniow.pl
- Telefon: +48914317903
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Adres urzędu: Komenda Powiatowa PSP w Goleniowie, ul. Andersa 8, 72-100 Goleniów
Goście i interesanci korzystają z głównego wejścia do budynku od ul. Prusa. Dostęp do terenu organu jest otwarty w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30. Przed budynkiem znajduje się parking, na którym wyznaczono 2 miejsca parkingowe oznaczone kopertami. Budynek nie pozwala na swobodny dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do obiektu. Przed wejściem do budynku znajduje się domofon, który umożliwia kontakt.
Budynek nie jest wyposażony w windę.
Materiały
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznegoRaport_o_stanie_zapewniania_dostępności_podmiotu_publicznego.pdf 0.06MB Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2025 r.
Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmiotu_publicznego.pdf 0.14MB Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
PD_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności.pdf 0.14MB Zadania realizowane przez KP PSP w GOLENIOWIE - tekst odczytywany maszynowo
Zadania_realizowane_przez_KP_PSP_w_GOLENIOWIE_-_tekst_odczytywany_maszynowo.pdf 0.11MB O Komendzie Powiatowej PSP w Goleniowie - ETR
O_Komendzie_Powiatowej_PSP_w_goleniowie_-_ETR.pdf 0.57MB Procedura dotycząca zapewniania dostępności Komendy Powiatowej PSP
Procedura_dotycząca_zapewniania_dostępności_Komendy_Powiatowej_PSP.pdf 0.14MB Wniosek - żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Wniosek_-_żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie tłumacza
Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza.docx 0.02MB Plan działania na rzecz poprawy dostępności w 2025 roku
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_dostępności_w_2025_roku.pdf 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 14:36 mł. bryg. Marek Michalak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- KP PSP w Goleniowie
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Deklaracja dostępności | 8.0 | 06.06.2025 13:20 ogn. Jakub Andrzejewski |
| Deklaracja dostępności | 7.0 | 06.06.2025 11:02 ogn. Jakub Andrzejewski |
| Deklaracja dostępności | 6.0 | 06.06.2025 08:57 ogn. Jakub Andrzejewski |
| Deklaracja dostępności | 5.0 | 11.03.2025 13:26 ogn. Jakub Andrzejewski |
| Deklaracja dostępności | 4.0 | 27.09.2021 12:12 Krzysztof Skrzypczak |
| Deklaracja dostępności | 3.0 | 24.09.2021 19:08 Krzysztof Skrzypczak |
| Deklaracja dostępności | 2.0 | 08.12.2020 14:40 Krzysztof Skrzypczak |
| Deklaracja dostępności | 1.0 | 08.12.2020 14:36 mł. bryg. Marek Michalak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP