W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Góze pełni mł. bryg. Marcin Klefas – st. specjalsita ds. kontrolno-rozpoznawczych, tel. 65 543 23 44,
e-mail: kppspgora@kwpsp.wroc.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.02.2021 08:50 Andrzej Kauch
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Marcin Klefas
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 2.0 11.02.2021 08:54 Andrzej Kauch
Koordynator ds. dostępności 1.0 11.02.2021 08:50 Andrzej Kauch

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}