W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

W 2020 roku do Komendy Powiatowej PSP w Górze nie wpłynęły żadne skargi i wnioski.

W 2021 roku do Komendy Powiatowej PSP w Górze nie wpłynęły żadne skargi i wnioski.

W 2022 roku do Komendy Powiatowej PSP w Górze nie wpłynęły żadne skargi i wnioski.

 

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Górze lub upoważniony zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Górze  przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 14.30 - 16.30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta PSP. Sekretariat tel.: 65 543 23 44.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Sekcja finansowo-kadrowa, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Telefon kontaktowy 65 543 23 44.

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze
    ul. Witosa 22, 56-200 Góra.
  • osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Górze,
    od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30,
  • za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej: /KPPSPGORA/SkrytkaESP
  • pocztą elektroniczną na adres kpgora@kwpsp.wroc.pl,
  • ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu pod nr tel. 65 543 23 44. 

 

Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.

 

Tryb rozpatrywania:

  • Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 08.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg
    i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).
  • Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
  • Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
  • Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.


UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia
i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania
(art. 64 kpa).

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.08.2022 12:04 Andrzej Kauch
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. sekc. Magdalena Przepiórka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 4.0 03.01.2023 12:11 Andrzej Kauch
Skargi i wnioski 3.0 05.08.2022 12:08 Andrzej Kauch
Skargi i wnioski 2.0 05.08.2022 12:08 Andrzej Kauch
Skargi i wnioski 1.0 05.08.2022 12:04 Andrzej Kauch

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}