Skargi i wnioski
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!
W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: KP PSP w Górze, ul. W. Witosa 22, 56-200 Góra
- osobiście w Komendzie Powiatowej PSP w Górze, ul. W. Witosa 22, 56-200 Góra, w godz. 8.15-15.15
- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres gora@kwpsp.wroc.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
- faxem na nr 65 544 20 62
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Komendantem Powiatowym PSP w Górze, tel. 65 543 23 44.
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.