W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

"Remont dachu i elewacji w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze" – wybór najkorzystniejszej oferty

09.03.2021

Remont dachu i elewacji w KP PSP w Górze

Materiały

Wybór najkorzystniejszej oferty
Wybór​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.45MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.03.2021 11:49 Andrzej Kauch
Wytwarzający/ Odpowiadający:
sekc. Damian Hauza
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
"Remont dachu i elewacji w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze" – wybór najkorzystniejszej oferty 1.0 09.03.2021 11:49 Andrzej Kauch

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}