W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać w Sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gryficach: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30

Komendant Powiatowy PSP w Gryficach przyjmuje ineresantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań - w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 15:00.

 

 

Skargi i wnioski można wysłać listownie przesyłając na adres:

Komenda Powiatowa

Państwowej Straży Pożarnej w Gryficach

72-300 Gryfice

ul.Marszałka Józefa Piłsudskiego 17D

 

lub

 

wysyłając na adres mailowy   kp.gryfice@szczecin.kwpsp.gov.pl

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2020 10:47 st. ogn. Krzysztof Janiszewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. ogn. Krzysztof Janiszewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 08.03.2024 13:10 mł.asp.w st.spocz. Krzysztof Janiszewski
Skargi i wnioski 1.0 02.12.2020 10:47 st. ogn. Krzysztof Janiszewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}