W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państowej Straży Pożarnej w Kętrzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej KP PSP w Kętrzynie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-07-12

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • pochodzą z różnych źródeł,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-07-12

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Kamil Golon.
  • E-mail: zastepca.ketrzyn@kwpsp.olsztyn.pl
  • Telefon: 477-329-502

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje się przy ul. Plac Słowiański 1A, gdzie znajduje się wejście główne do budynku oraz brama wjazdowa dla pojazdów. Wejście główne do budynku biurowego znajduje się od strony frontowej posesji, prowadzi do niego utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Na teren komendy można również wjechać samochodem po uprzednim kontakcie z Dyżurnym SKKP pod numerem telefonu: 47-7329-507.

Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem pomocnikiem.

W budynku Komendy nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport​_dostęponości​_2021.pdf 2.29MB
Plan działania na rzecz zapewnienia dostępności w KP PSP w Kętrzynie
Plan​_Działąnia​_na​_rzecz​_zapewnienia​_Dostępności.pdf 0.38MB
Wniosek o zapewnienie dostępności PSP Kętrzyn
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostepnosci​_Ketrzyn.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.11.2020 23:06 kpt. Kamil Golon
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Kamil Golon
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 9.0 12.07.2023 15:23 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 8.0 12.07.2023 14:38 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 7.0 18.01.2023 12:57 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 6.0 19.10.2022 12:11 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 5.0 02.03.2022 11:40 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 4.0 02.06.2021 14:42 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 3.0 31.03.2021 14:53 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 2.0 30.11.2020 14:46 kpt. Kamil Golon
Deklaracja dostępności 1.0 20.11.2020 23:06 kpt. Kamil Golon

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}