W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Powiatowej PSP w Kutnie

24.01.2022

Grafika z napisem komunikat, logo PSP na czerwonym tle

Od 24 stycznia 2022 r. do odwołania wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kutnie, w zakresie wskazanym poniżej:

  1. Zamknięta zostaje bezpośrednia obsługa interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Kutnie. Podstawową formą przyjęcia informacji od interesantów jest forma elektroniczna, telefoniczna lub pocztowa.
  2. Komenda prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wymagających osobistego stawienia się, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie
    (24 251 00 60).
  3. Komenda prowadzi obsługę interesantów w sprawach wymagających osobistego stawienia się  poprzez wyznaczony „tymczasowy punkt podawczy” znajdujący się w przedsionku wejścia głównego do budynku komendy od strony ul. 1-go Maja 7, zwany „śluzą bezpieczeństwa” od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
  4. We wszystkich sprawach, prowadzonych przez tutejszą komendę, można   kontaktować się z pracownikami telefonicznie i mailowo lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną,
    a także za pośrednictwem ePUAP, z uwzględnieniem zakresu podanego w informacjach szczegółowych zawartych w pkt. 7.
  5. Numery telefonów kontaktowych znajdują się w zakładce KONTAKT na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Kutnie: https://www.gov.pl/web/kppsp-kutno.
  6. Na umówioną wizytę należy przychodzić do Komendy nie wcześniej niż 10 minut przed umówioną godziną, pamiętając o obowiązku zakrywania ust i nosa (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami).

7. Informacje szczegółowe:

•    SPRAWY dotyczące zakresu WYDZIAŁU KONTROLNO - ROZPOZNAWCZEGO – dokumenty należy przesłać na adres siedziby lub składać w ‘tymczasowym punkcie podawczym”

 

Osobiste załatwianie sprawy możliwe jest jedynie w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu z uwagi na skomplikowany charakter postępowania i inne czynniki uniemożliwiające lub w sposób znaczący utrudniające jego prowadzenie, wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty. 

 

Kontakt w tej sprawie pod numerem tel.: 24 251 00 63, 24 251 00 64.
 

•    SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW  – złożenie pisemne poprzez przesłanie korespondencji na adres siedziby lub poprzez mail lub ePUAP. Osobiście: interesanci obsługiwani będą wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty, kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu: 24 251 00 60.

{"register":{"columns":[]}}