W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Dane kontaktowe do koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy:

 

kpt. Emil Sobczyk

Telefon 24 721 26 32
e-m@il: e.sobczyk@lodzkie.straz.gov.pl


Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.12.2020 13:30 Tomasz Suski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Suski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 5.0 14.09.2023 12:13 Tomasz Suski
Koordynator do spraw dostępności 4.0 01.03.2023 14:49 Tomasz Suski
Koordynator do spraw dostępności 3.0 30.08.2021 10:15 Tomasz Suski
Koordynator do spraw dostępności 2.0 30.08.2021 09:50 Tomasz Suski
Koordynator do spraw dostępności 1.0 04.12.2020 13:30 Tomasz Suski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}