W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i Wnioski

PRZYJĘCIE INTERESANTÓW W SPRAWIE SKARG I WNIOSKÓW

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Międzyrzeczu lub w jego zastępstwie Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, petycji w każdy poniedziałek w godzinach od 13:30 do 15:00 w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzyrzeczu, ul. Rokitniańska 1 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. (95) 742 66 30.
W przypadku, gdy poniedziałek jest ustawowo dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym, w godzinach jak wyżej.

Skargi lub wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
                      w Międzyrzeczu, ul. Rokitniańska 1, 66-300 Międzyrzecz,
- osobiście: sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
                     w godz. 8:00-15:00
za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres:      sekretariat@straz.miedzyrzecz.pl

- wpisując w tytule:  Skarga lub Wniosek,         

- faxem na nr (95) 742 66 31

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Ważne!
Skargi lub wniosku nie można złożyć telefonicznie.

{"register":{"columns":[]}}