W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strona Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-15
  • Data ostatniego przeglądu i aktualizacji: 2024-03-27

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:

  • mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-13

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest: Rafał Kamiński.
  • E-mail: ostrowmaz@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 29 746 32 00

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Ostrowi Mazowieckiej
  • Adres: ul. 11 Listopada 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka
  • E-mail: ostrowmaz@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 29 746 32 00

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. 11 Listopada 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka
  • Do budynku prowadzi wejście od ul. 11 Listopada pozbawione przeszkód dla osób niepełnosprawnych, wejście na teren komendy zabezpieczone drzwiami z domofonem.
  • W budynku znajduje się domofon obsługiwany przez służbę dyżurną, przejęcie interesanta odbywa się przez osoby, do których zgłaszana jest chęć wejścia.
  • Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz na parterze.
  • Wzdłuż ul. 11 listopada znajdują się miejsca parkingowe dla interesantów.
  • W budynku Komendy nie ma pętli indukcyjnych.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.11.2020 14:03 st. kpt. Rafał Kamiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Kamiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 6.0 02.04.2024 09:12 st. kpt. Rafał Kamiński
Deklaracja dostępności 5.0 02.04.2024 09:11 st. kpt. Rafał Kamiński
Deklaracja dostępności 4.0 31.03.2023 13:10 st. kpt. Rafał Kamiński
Deklaracja dostępności 3.0 30.03.2022 14:21 st. kpt. Rafał Kamiński
Deklaracja dostępności 2.0 13.12.2020 15:45 st. kpt. Rafał Kamiński
Deklaracja dostępności 1.0 19.11.2020 14:03 st. kpt. Rafał Kamiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}