Skargi i wnioski
W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania. Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku lub upoważniony Z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 12.30 - 16.30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP Pułtusk tel. (23) 692 17 22.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku, ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06 - 100 Pułtusk
- osobiście w Sekretariacie KP PSP przy ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06 - 100 Pułtusk, w godz. 7.30 - 15.30
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pultusk@mazowsze.straz.pl z zaznaczeniem "Skarga" lub "Wniosek"
- faxem na nr (22) 692 00 06
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego
- dokładny adres korespondencyjny
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.