W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów  w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania. Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku lub upoważniony Z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 12.30 - 16.30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP Pułtusk tel. (23) 692 17 22.

Skargi/wnioski można składać:

  •  listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku, ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06 - 100 Pułtusk
  • osobiście w Sekretariacie KP PSP przy ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06 - 100 Pułtusk, w godz. 7.30 - 15.30
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pultusk@mazowsze.straz.pl z zaznaczeniem "Skarga" lub "Wniosek"
  • faxem na nr (22) 692 00 06

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego
  • dokładny adres korespondencyjny

Zgodnie z  § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

{"register":{"columns":[]}}