W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy PSP w Radomsku, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Radomsku: 

Pana asp. Mariusza Palkę do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
 
 Do zadań koordynatorów do spraw dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Radomsku – asp. mgr inż. Mariusz Palka
e-mail: m.palka@straz.lodz.pl
tel. 44 68 59 425

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.02.2021 17:20 Mariusz Palka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koordynator do spraw dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 6.0 15.11.2022 08:24 Mariusz Palka
Koordynator do spraw dostępności 5.0 31.08.2021 20:25 Mariusz Palka
Koordynator ds. dostępności 4.0 31.08.2021 19:52 Mariusz Palka
Koordynator ds. dostępności 3.0 31.08.2021 19:37 Mariusz Palka
Koordynator ds. dostępności 2.0 27.02.2021 17:25 Mariusz Palka
Koordynator ds. dostępności 1.0 27.02.2021 17:20 Mariusz Palka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}