W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

KOMENDANT  POWIATOWY PAŃSTWOWEJ  STRAŻY  POŻARNEJ  W  SŁAWNIE

W  SPRAWACH   SKARG  I  WNIOSKÓW  PRZYJMUJE
CODZIENNIE  OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ.  7.30 - 15.30
DODATKOWO  W  PONIEDZIAŁKI  PO  GODZ.  URZĘDOWANIA  15.30 - 16.30

Skargi i wnioski   można   składać:

  • listownie na adres:

Komenda Powiatowa  PSP  w Sławnie
ul. Aleja  Wojska  Polskiego 19,
76-100 Sławno,

  • osobiście -  na  stanowisku  pracy  ds. organizacyjnych  w   dni robocze  od poniedziałku  do  piątku  w  godz. 8.30 - 15.30,

W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

  •  za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres  sekretariat@slawno.kppsp.gov.pl    z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”,
  • faxem na nr 59 810 63 97,
  • ustnie do protokołu  po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się   ( nr tel. 59-810-53-70 ).

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}