W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Powiecie Warszawskim Zachodnim. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

mł. kpt. Damian Dolniak (d.dolniak@kppspblonie.pl, 535 533 088) 

 

Koordynator dostępności architektonicznej      

mł. asp. Łukasz Bartosiński (l.bartosinski@kppspblonie.pl, (22) 725 51 11 w 107)

 

Koordynator dostępności cyfrowej       

mł. asp. Tomasz Janowski (t.janowski@kppspblonie.pl, (22) 725 51 11 w 105)

Materiały

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Deklaracja dostępności
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.06.2025 12:48 asp. Tomasz Janowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Tomasz Janowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 20.06.2025 10:28 asp. Tomasz Janowski
Koordynator do spraw dostępności 2.0 18.06.2025 12:49 asp. Tomasz Janowski
Koordynator do spraw dostępności 1.0 18.06.2025 12:48 asp. Tomasz Janowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}