Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Powiecie Warszawskim Zachodnim. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

mł. kpt. Damian Dolniak (d.dolniak@kppspblonie.pl, 535 533 088) 

 

Koordynator dostępności architektonicznej      

mł. asp. Łukasz Bartosiński (l.bartosinski@kppspblonie.pl, (22) 725 51 11 w 107)

 

Koordynator dostępności cyfrowej       

mł. asp. Tomasz Janowski (t.janowski@kppspblonie.pl, (22) 725 51 11 w 105)

Materiały

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Deklaracja dostępności
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.06.2025 12:48 asp. Tomasz Janowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Tomasz Janowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 20.06.2025 10:28 asp. Tomasz Janowski
Koordynator do spraw dostępności 2.0 18.06.2025 12:49 asp. Tomasz Janowski
Koordynator do spraw dostępności 1.0 18.06.2025 12:48 asp. Tomasz Janowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}