W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

27.02.2023

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-23
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób niedosłyszących, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów,
  • niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • pochodzą z różnych źródeł,
  • transmisje były nadawane na żywo.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-22

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością cyfrową (strony internetowej) prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną w zakresie dostępności cyfrowej jest: bryg. Tomasz Manikowski, adres poczty elektronicznej: tomasz.manikowski@psp.wlkp.pl

Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 47 771 99 04. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną w zakresie dostępności architektonicznej jest: asp. sztab. Jacek Liwcza, adres poczty elektronicznej: jacek.liwcza@psp.wlkp.pl, numer telefonu : 47 771 99 14.  

Koordynatorem ds. dostępności w KP PSP w Złotowie w zakresie dostępności informacyjnej jest Pani Joanna Koselke, numer telefonu: 47 771 99 00, adres poczty elektronicznej: joanna.koselke@psp.wlkp.pl.

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną oraz informacyjną prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 47 771 99 00 lub pod adresem poczty elektronicznej: kppspzlotow@psp.wlkp.pl

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu,
  • jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
  • Adres: ul. Domańskiego 48A
    77-400 Złotów
  • E-mail: kppspzlotow@psp.wlkp.pl
  • Telefon: 47 771 99 00

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie, ul. Domańskiego 48a, 77-400 Złotów

  • dojazd drogą wewnetrzną na parking przed budynkiem administracyjnym komendy, 
  • przed budynkiem komendy znajdują się dwa wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych z zapewnionym podjazdem do głównego wejścia, 
  • do budynku administracyjnego należy się kierować poprzez główne wejście od strony parkingu - dostęp dla osób ze specjalnymi potrzebami możliwy po nawiązaniu kontaktu domofonem znajdującym się przy drzwiach wejściowych do komendy lub połączeniem telefonicznym (telefon 1: 47 771 99 00 telefon 2: 47 771 99 98),
  • sekretariat znajduje się na piętrze budynku (budynek nie posiada windy), na parterze budynku znajduje się pokój obsługi interesantów, przeznaczony w szczególności dla osób z niepełnosprawnością oraz posiadających trudności z poruszaniem się,
  • na parterze budynku znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością, 
  • do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
  • w budynku komendy nie ma pętli indukcyjnych,
  • w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
  • w budynku komendy oraz w każdym innym miejscu, można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób niedosłyszących.
  • do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.10.2020 13:39 Tomasz Manikowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Manikowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 7.0 22.03.2024 15:13 Maciej Palacz
Deklaracja dostępności 6.0 27.02.2023 13:15 Krzysztof Krawczyk
Deklaracja dostępności 5.0 27.02.2023 12:57 Krzysztof Krawczyk
Deklaracja dostępności 4.0 01.03.2022 14:49 Maciej Palacz
Deklaracja dostępności 3.0 04.10.2021 08:04 Tomasz Manikowski
Deklaracja dostępności 2.0 01.10.2020 13:46 Tomasz Manikowski
Deklaracja dostępności 1.0 01.10.2020 13:39 Tomasz Manikowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}