Rozpatrywanie spraw
Informacje na temat stanowisk oraz działów merytorycznie odpowiedzialnych za prowadzenie konkretnych spraw w biurze Nadleśnictwa Mielec, a także wykaz kontaktów niezbędnych do załatwienia poszczególnych typów spraw, wskazano:– w regulaminie organizacyjnym biura, dostępnym na stronie BIP w zakładce „O podmiocie" oraz w zakładce „Kontakt" – „Dane teleadresowe””.
Informacje o procedurach rozpatrywania spraw oraz osobach, które merytorycznie zajmują się poszczególnymi rodzajami spraw można także uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Mielec pod nr tel. +48 17 747 69 70 lub drogą elektroniczną (e-mail: mielec@krosno.lasy.gov.pl ).
Kontakt z pracownikami biura Nadleśnictwa Mielec można nawiązać w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 – 15.00.
Lista najczęściej załatwianych spraw w biurze Nadleśnictwa Mielec wraz z pomocnymi informacjami na ich temat:
- Sprawy związane ze sprzedażą drewna. Informacji w tym zakresie udziela st. specjalista ds. gospodarki drewnem, tel.: 17 747 69 77.
- Stanowisko ds. pracowniczych prowadzi sprawy związane z całokształtem spraw pracowniczych w rozumieniu Kodeksu pracy, PUZP dla pracowników PGL LP oraz innych unormowań prawnych obowiązujących w tym zakresie. Lista najczęściej załatwianych spraw to : wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu dla obecnych i byłych pracowników Nadleśnictwa Mielec, a także rekrutacja pracowników, staże zawodowe, wolontariat, praktyki, staże absolwenckie, szkolenia pracowników. Informacji w tym zakresie udziela Specjalista ds. pracowniczych, tel.: 17 747 69 73.
- Współpraca z mediami, prowadzenie działań z zakresu promocji LP, edukacja leśna oraz udostępnienie lasów do celów turystycznych. Informacji w tym zakresie udziela specjalista ds. edukacji i ochrony przyrody, tel.: 17 747 69 81
- Sprawy związane ze stanem posiadania i ewidencją gruntów, dzierżawy i najmy gruntów będących w zarządzie Nadleśnictwa Mielec, prawo pierwokupu, nabywanie i zbywanie nieruchomości, uzgadnianie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub o warunkach zabudowy, uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych na gruntach w zarządzie Nadleśnictwa Mielec. Informacji w tym zakresie udziela specjalista ds. stanu posiadania, tel.: 17 747 69 80.
- Certyfikacja gospodarki leśnej w systemie PEFC oraz sprawy z zakresu gospodarki łowieckiej - informacji w tym zakresie udziela st. specjalista ds. ochrony lasu, tel.: 17 747 69 89.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Nadleśnictwa Mielec można uzyskać składając stosowny wniosek (dostępny w materiałach).
SKARGI I WNIOSKI
W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje w siedzibie Nadleśnictwa Mielec przy ul. Partyzantów 11 w Mielcu, w każdą środę w godz. od 8.00 do 10.00 oraz od 15.00 do 16.00. W przypadku nieobecności Nadleśniczego interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Zastępca nadleśniczego.
Materiały
Wniosek o udostęnienie informacji (wersja edytowalna)wniosek_o_udostepnienie_informacji_(word).doc 0.04MB Wniosek o udostepnienie informacji (pdf)
wniosek_o_udostepnienie_informacji_(pdf).pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.08.2021 10:15 PAWEŁ ZIOBROŃ
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Ziobroń
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 03.11.2025 06:56 Wojciech Cieślik |
| Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 31.01.2025 09:01 Wojciech Cieślik |
| Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 09.01.2024 13:31 Wojciech Cieślik |
| Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 16.03.2022 10:56 Wojciech Cieślik |
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 31.01.2022 14:22 Wojciech Cieślik |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 29.10.2021 15:14 Wojciech Cieślik |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 19.08.2021 10:15 PAWEŁ ZIOBROŃ |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP