W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

1. Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w:

- recepcji Leśnego Ośrodka Szkoleniowego w Puszczykowie tel. (061) 8194 647

2. Biuro Leśnego Ośrodka Szkoleniowego w Puszczykowie czynne jest w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00

3. Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie prowadzi wynajem pokoi gościnnych w dwóch lokalizacjach tj. Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie oraz Ośrodek Wczasowy Leśna Przystań w Rewalu - Rezerwacja możliwa jest online (e-mail, Booking.com itp.), telefonicznie lub osobiście odpowiednio w:

- recepcji Leśnego Ośrodka Szkoleniowego w Puszczykowie tel. (061) 8194 647

- recepcji Ośrodka Wczasowego Leśna Przystań w Rewalu tel. 696 071 112 lub 573 322 815

4. Skargi i wnioski – Dyrektor Ośrodka przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek, w godz. 900- 1700, lub w innych godzinach, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.

5. Sprawy pracownicze – wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów związanych z zatrudnieniem, dokumentów związanych z uzyskaniem uprawnień emerytalnych i rentowych (Rp-7), prowadzenie dokumentacji dotyczącej naboru na wolne stanowiska pracy, szkoleń pracowniczych, podnoszenia kwalifikacji, itp. – Pracownik ds. kadr tel. (061) 8194 647.

6. Zamówienia publiczne – rejestr zamówień publicznych – Dział Administracji tel. (061) 8194 647.

7. Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych działów znajduje się w zakładce Kontakt - Dane teleadresowe.

8. Sprzedaż usług i przyjmowanie interesantów  w siedzibie Leśnego Ośrodka Szkoleniowego w Puszczykowie odbywa się w godzinach 8:00-15:00,bądź w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu.

9. Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:

  • niezwłoczne załatwienie sprawy (bez zbędnej zwłoki) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
  • jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
  • dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Leśnego Ośrodka Szkoleniowego w Puszczykowie można uzyskać składając wniosek.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 15:17 KATARZYNA KWAŚNIEWSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Kwaśniewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 24.04.2025 08:03 Agata Pieczyńska
Rozpatrywanie spraw 4.0 24.04.2025 07:44 Agata Pieczyńska
Rozpatrywanie spraw 3.0 24.04.2025 07:43 Agata Pieczyńska
Rozpatrywanie spraw 2.0 16.04.2025 06:35 Agata Pieczyńska
Rozpatrywanie spraw 1.0 25.08.2021 15:17 KATARZYNA KWAŚNIEWSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}