W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

1. Godziny urzędowania

Biuro Nadleśnictwa Babki czynne jest w godzinach pracy w godzinach 7:00 do 15:00

2. Skargi i wnioski

Skargi i wnioski – Nadleśniczy Robert Okińczyc przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godz. 1400- 1600, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu przybycia - Nadleśniczy przyjmuje do godziny 1600.

3. Sprzedaż detaliczna

Sprzedaż drewna opalowego wykonuje się w kancelarii leśnej z zestawieniem zestawienia z tabelą tabeli. Sprzedaż w innych dniach jest śladem po uprzednim skontaktowaniu się z gminą leśną.

W leśnictwach klienci mogą dokonać zakupu zakupu sortymentów M2, S4, choinek i stroiszu.

Klienci, którzy wymagają dowodu kupna w postaci faktury VAT , informują o tym fakcie sprzedającego przed wykupem.

Zapłaty za wykupioną sortyment możliwą sprzedaż gotówką lub kartę płatniczą.

 

 

4. Ochrona przeciwpożarowa obszarów leśnych – należy kontaktować się bezpośrednio pod numer Nadleśnictwa
tel. 61 878 80 43 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny kom. 784662540 
oraz Krzysztofem Radke wew. 32 

5. Nadzór nad lasami niepaństwowymi - w Nadleśnictwie Babki: Krzysztofem Radke wew. 32

6. Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się  w zakładce Kontakt-Dane teleadresowe.

7. Stan posiadania - dzierżawa i wylesienia gruntów leśnych, zmiana sposobu użytkowania gruntów, korzystanie z gruntów leśnych na potrzeby obsługi infrastruktury przesyłowej (energia elektryczna, gaz, itp.), nabywanie, zbywanie, zamiana nieruchomości, Leśna Mapa Numeryczna – w powyższych sprawach kontaktować należy się z Katarzyną Gomułkiewicz wew. 22

8. Edukacja leśna – organizacja lekcji i zajęć edukacyjnych oraz akcji edukacyjno – promocyjnych: Anna Pankiewicz wew. 21

9. Sprawy pracownicze – wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów związanych z zatrudnieniem, dokumentów związanych z uzyskaniem uprawnień emerytalnych i rentowych (Rp-7), prowadzenie dokumentacji dotyczącej naboru na wolne stanowiska pracy, szkoleń pracowniczych, podnoszenia kwalifikacji, itp.: Paulina Malicka wew. 19

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.08.2021 10:03 AGNIESZKA STACHOWSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
AGNIESZKA STACHOWSKA
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 29.01.2024 09:03 AGNIESZKA STACHOWSKA
Rozpatrywanie spraw 1.0 24.08.2021 10:03 AGNIESZKA STACHOWSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}