Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Wszystkie sprawy załatwiane są zgodnie z Kodeksem postępowanie administracyjnego - bez zbędnej zwłoki, z zachowaniem terminów oraz w oparciu o procedury wynikające z innych obowiązujących przepisów.
Biuro nadleśnictwa czynne jest od poniedziałku do piątku, od godz. 700 do godz. 1500.
Sprawy w formie pisemnej przyjmowane są przez sekretariat nadleśnictwa lub przesyłane na adres:
Nadleśnictwo Brodnica
ul. Sądowa 16
87-300 Brodnica
Adres e-mail: brodnica@torun.lasy.gov.pl
Nadleśniczy lub wyznaczony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek od godz. 1400 do godz. 1600.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_informacji.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.08.2021 12:13 Borys Szpryngwald
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Magdalena Wysokińska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 30.10.2025 13:36 Borys Szpryngwald |
| Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 27.04.2023 16:26 Borys Szpryngwald |
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 05.08.2021 13:39 Borys Szpryngwald |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 05.08.2021 13:39 Borys Szpryngwald |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 05.08.2021 12:13 Borys Szpryngwald |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP