W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek (wzór na dole strony).

Korespondencję, w tym też skargi oraz wnioski o udostępnienie danych, należy kierować poprzez sekretariat do Nadleśniczego.

Nadleśniczy lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach 8:00 – 14:00, a gdy dzień ten jest wolny od pracy – w dniu następnym.

sekretariat:  telefon: 85 68 58 344
e-mail: browsk@bialystok.lasy.gov.pl

Najczęściej załatwiane sprawy:

· udostępnianie informacji mediom realizuje Nadleśniczy lub pracownicy merytoryczni upoważnieni przez Nadleśniczego

(telefon: 85 68 58 344, e-mail: browsk@bialystok.lasy.gov.pl

· udostępnianie informacji publicznych realizuje Małgorzata Łukasiewicz

(telefon: 85 68 58 344, e-mail: m.lukaszewicz1@bialystok.lasy.gov.pl

· udostępnianie informacji publicznej w zakresie opisów taksacyjnych, granic wydzieleń leśnych oraz granic nadleśnictw znajduje się w portalu Banku Danych o Lasach. Bezpośredni dostęp do usługi jest pod adresem http://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/udostepnianie

· udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie realizuje Agnieszka Janiuk

(telefon: 85 68 58 344, e-mail: agieszka.janiuk@bialystok.lasy.gov.pl)

· sprawy związane z obrotem drewna realizuje Agnieszka Janiuk

(telefon: 85 68 58 344, e-mail: agieszka.janiuk@bialystok.lasy.gov.pl)
 
 
Procedury stosowane przy załatwianiu spraw:

· Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w BIP można uzyskać składając wniosek.

 do pobrania: na dole strony

· Nadleśnictwo odstępuje od wymogu złożenia wniosku przy udostępnianiu informacji:

1. o środowisku

- informację niewymagającą wyszukiwania

-  w sytuacji wystąpienia klęski żywiołowej, innej katastrofy naturalnej, awarii technicznej bądź innego bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia ludzi lub środowiska – informacje umożliwiające osobom, które mogą ucierpieć w wyniku tego zagrożenia, podjęcie działań w celu zapobieżenia szkodom wynikających z tego zagrożenia lub zminimalizowania ich

2. publicznej

- informację, która może być niezwłocznie udostępniona.

- Jeżeli z treści wniosku/ skargi nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego wniosek/ skargę do złożenia wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

- Jeżeli w wyniku udostepnienia informacji na wniosek, nadleśnictwo musi ponieść dodatkowe koszy związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, nadleśnictwo pobiera od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom (informacja o wysokości opłaty – telefon: 85 68 58 344)

- Jeżeli przedmiotem wniosku jest udostępnienie utworu będącego przedmiotem praw autorskich, a udostępnienie mogłoby naruszyć te prawa – nadleśnictwo odmawia udostępnienia wnioskowanej informacji.

Terminy stosowane przy załatwianiu spraw:

 · Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.

 · Udostępnienie informacji o środowisku na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania wniosku.

 · W/w terminy mogą zostać przedłużone do 2 miesięcy od dnia otrzymania wniosku, za uprzednim pisemnym powiadomieniem wnioskodawcy, w którym wskazuje się termin udostępnienia oraz powody opóźnienia.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.09.2021 14:49 Urszula Olejnicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Urszula Olejnicka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 08.09.2021 12:22 Urszula Olejnicka
Rozpatrywanie spraw 1.0 05.09.2021 14:49 Urszula Olejnicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}