W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw. Strzybnickiej w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:ZPN.270.2.2022
  • Data rozpoczęcia: 17.05.2022
  • Data zakończenia: 01.06.2022 10:00
  • Jednostka publikująca:PGL LP Nadleśnictwo Brynek
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty --------> w plikach do pobrania poniżej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia ------> w plikach do pobrania poniżej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Odpowiedź na zapytanie do SWZ postępowanie pn: Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw.”Strzybnickiej” w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb zn.ZPN.270.2.2022 ---------------------------> w plikach do pobrania poniżej _________________________________________________________________________________________________________________________ 2022/BZP 00161174/01 Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 17.05.2022 Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw.”Strzybnickiej” w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO BRYNEK 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536244 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 3 1.5.2.) Miejscowość: Brynek 1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690 1.5.4.) Województwo: śląskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski 1.5.7.) Numer telefonu: 322857463 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brynek@katowice.lasy.gov.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brynek.katowice.lasy.gov.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność gospodarka leśna SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw.”Strzybnickiej” w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d1d690-d4e2-11ec-9a86-f6f4c648a056 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161174 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059727/03/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.6 Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw.”Strzybnickiej” w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek/zamowienia_publiczne 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy przetargowej JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczty elektronicznej: brynek@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się wyłącznie poprzez platformę JOSEPHINE. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi się zarejestrować platformie JOSEPHINE dostępnej pod adresem internetowym https://josephine.proebiz.com/pl/ . 4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pomocą platformy JOSEPHINE, zostały opisane na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/. oraz stronie internetowej: https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: .Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP. 5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z platformy JOSEPHINE. 6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za pośrednictwem platformy JOSEPHINE lub na adres email: brynek@katowice.lasy.gov.pl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert ( udostępniając je na platformie przetargowej), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. 7. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek; • w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pomocą, poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@comp-net.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Posiada Pan/Pani: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPN.270.2.2022 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg leśnych wewnątrzzakładowych. Na zakres zamówienia składają się następujące roboty: Typowana do rewitalizacji nawierzchni droga położona jest w leśnictwie Strzybnica oddziały leśne od 418/438 do 408, tzw. droga „Strzybnicka” na odcinku od drogi publicznej Połomia – Brynek do drogi krajowej nr 11 Całkowita długość drogi wynosi 4,235 km. Zakres robót remontowych obejmuje: • ścinanie poboczy mechanicznie , grubości do 10 cm, z odrzutem urobku na zewnątrz pasa drogowego z rozplantowaniem do 0,75 m, obmiar: 4235*0,75*2 = 6325 m2 • wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym (Dolomit), zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – wyrównanie lokalnych zaniżeń, kolein i dziur na długości drogi, zgodnie ze wskazaniami w terenie, orientacyjnie przyjęto 50 m3 / 1 km drogi, obmiar 211,75 m3 (rozliczenie wg faktycznej ilości wbudowanego kruszywa), • rewitalizacja nawierzchni – przemieszanie stabilizatorem gruntu istniejącej nawierzchni z kruszywa, przy zapewnieniu optymalnej wilgotności z rozścieleniem, wyprofilowaniem równiarką i uwałowaniem walcem stalowym i gumowym. Obmiar: 4235 x 3,5 = 14822,50 m2 Sprzęt: Wykonawca musi dysponować: stabilizatorem gruntu, równiarką, walcem stalowym i walcem gumowym. Wszelkie prace związane z budową wykonane zostaną z zastosowaniem technologii jak najmniej uciążliwej dla otaczającego środowiska. Dostarczone kruszywo musi posiadać atest dopuszczający do jego stosowania przy budowie dróg. UWAGA: Zamawiający rekomenduje przeprowadzenie wizji lokalnej na przedmiotowej drodze. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP w wysokości do 50% zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na wykonanie zadania – Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena ofertowa (C) – 60 %, 2) Osobiste wykonanie całości zamówienia (S) – bez udziału podwykonawców - 40% 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów 1) W ramach kryterium „Cena ofertowa” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ------------ x100 pkt x 60 % Co gdzie: C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych Co - cena oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty 2) Sposób oceny oferty w kryterium Osobiste wykonanie całości zamówienia – bez udziału podwykonawców - zaoferowanie wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców S- 40 pkt. - zaoferowanie wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców S – 0 pkt. 2) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + S gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – liczba punktów przyznana w ramach kryterium „Cena” 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu i niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego 1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie 1.2.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli wykaże że: • dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową – w kwocie nie mniejszej niż: 150 000,00 zł • posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150 000,00 zł ważną przez cały okres obowiązywania umowy lub odnawianą w trakcie trwania umowy. 1.3 Zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie: 1.3.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia ; Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie niższej niż na kwotę 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie którego były wykonane roboty związane z budową/ remontem/ utrzymaniem (konserwacją) dróg wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 1.3.2.dysponuje co najmniej potencjałem technicznym w postaci: Stabilizator gruntu – 1 szt. walec stalowy – 1 szt. walec gumowy – 1 szt. równiarka samojezdna o szerokości lemiesza min. 3,5mb – 1 szt. samochody samowyładowcze o ładowności max.15 ton– 2 szt. 1.3.3. dysponuje minimum 3 pracownikami na podstawie stosunku pracy posiadającymi uprawnienia do obsługi sprzętu budowlanego typu równiarka, walec drogowy, samochody ciężarowe. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3, 3a do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.1. Wykaz robót budowlanych ( zgodnie z pkt 1.3.1 Dział XV SWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie o łącznej wartości nie niższej niż na kwotę 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie którego były wykonane roboty związane z budową/ remontem/ utrzymaniem (konserwacją) dróg z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone. /załącznik nr 4 do SIWZ/. Oferent winien załączyć dokumenty (dowody) potwierdzające że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie – wystawione przez podmioty na rzecz których usługi, są lub roboty zostały wykonane. b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia lub referencji, o których mowa w ppkt. a), Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia – musi podać i uzasadnić przyczyny braku możliwości przedłożenia poświadczenia oraz wykazać, że są to przyczyny obiektywne, czyli niezależne od Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej – w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie. 5.1.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług. 5.1.3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. 5.1.4. Opłaconą polisę lub dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150 000,00 zł ważną minimum na czas związania z ofertą. 5.2. Brak podstaw wykluczenia: 5.2.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 5.2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 700,00zł słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w: BGŻ SA Tarnowskie Góry nr 16 2030 0045 1110 0000 0063 4100; w taki sposób, aby znalazły się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Z opisem jakiego postępowania wadium dotyczy. b. gwarancjach bankowych; c. gwarancjach ubezpieczeniowych; d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy PZP 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (na podstawie oświadczenia o którym mowa w ust. 6 rozdziału XI SWZ, składanego wraz z ofertą). 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-01 10:00 8.2.) Miejsce składania ofert: platforma elektroniczna JOSEPHINA firmy PROEBIZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-01 10:00 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-01

Materiały

Ogłoszenie
ogłoszenie​_2022​_BZP​_00161174​_01.pdf 0.15MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.03MB
Przedmiar
Rewitalizacja​_nawierzchni​_drogi​_leśnej​_-​_przedmiar.pdf 0.07MB
SWZ skan
SWZ​_skan.pdf 9.39MB
SWZ
SWZ​_rewitalizacja​_drogi.docx 2.12MB
Zał. 2 Wzór oferty
Zał​_nr​_2​_-​_wzór​_oferty.docx 0.04MB
Zał. 3 Oświadczenia
Zał​_nr​_3-​_Oświadczenia.docx 0.02MB
Zał. 3a Oświadczenie
Zał​_nr​_3a​_-​_oświadczenie​_udost​_zasoby.docx 0.02MB
Zał. 4 Wykaz robót
Zał​_nr​_4​_-​_wykaz​_robót.docx 0.02MB
Zał. 5 Wzór umowy
Załnr​_5​_wzór​_umowy.doc 0.10MB
Zał. 6 Wykaz osób
Zał​_nr​_6​_-​_wykaz​_osób.doc 0.03MB
Zał. 7 Wykaz sprzętu
Załnr​_7​_​_wykaz​_sprzętu.doc 0.05MB
Zał. 8 Grupa kapitałowa
Zał​_nr​_8​_-​_grupa​_kapitałowa.docx 0.02MB
Odpowiedź na zapytanie
Odpowiedź​_na​_zapytanie​_strona​_internetowa.pdf 0.15MB
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Kwota​_jaką​_zamawiający​_zamierza​_przeznaczyś​_na​_realizację​_zamówienia​_—​_k.pdf 0.15MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert-4.pdf 0.15MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty-2.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.05.2022 09:00 Sandra Sorbal
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wanda Kogut
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw. Strzybnickiej w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 6.0 22.06.2022 08:23 Sandra Sorbal
Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw. Strzybnickiej w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 5.0 01.06.2022 12:35 Sandra Sorbal
Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw. Strzybnickiej w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 4.0 01.06.2022 09:37 Sandra Sorbal
Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw. Strzybnickiej w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 3.0 23.05.2022 09:15 Sandra Sorbal
Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw. Strzybnickiej w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 2.0 23.05.2022 09:14 Sandra Sorbal
Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek rewitalizacja drogi tzw. Strzybnickiej w Leśnictwie Strzybnica o długości 4235mb 1.0 17.05.2022 09:00 Sandra Sorbal

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}