W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

 

SKARGI I WNIOSKI

Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Bytnica w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w poniedziałki od godz. 12:00 do godziny 16:00.

Za przyjmowanie, koordynowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Nadleśnictwie Bytnica odpowiada stanowisko ds. pracowniczych.

 

Działy merytoryczne oraz osoby odpowiedzilne za prowadzenie konkretnych spraw wskazane są w regulaminie organizacyjnym zamieszczonym w zakładce "O podmiocie".

Ponadto szczegółowych informacji w tym zakresie udziela sekretariat telefonicznie pod nr telefonu (68) 391 57 54 lub drogą elektroniczną e-mail: bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl

Materiały

Wniosek o udzielenie informacji
Wniosek​_WORD.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 20:10 DAWID KŁAP
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Wojciechowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 8.0 28.02.2024 10:11 Łukasz Wojciechowski
Rozpatrywanie spraw 7.0 28.12.2023 14:15 Łukasz Wojciechowski
Rozpatrywanie spraw 6.0 28.12.2023 14:10 Łukasz Wojciechowski
Rozpatrywanie spraw 5.0 09.03.2022 09:37 DAWID KŁAP
Rozpatrywanie spraw 4.0 09.03.2022 09:36 DAWID KŁAP
Rozpatrywanie spraw 3.0 13.08.2021 10:52 DAWID KŁAP
Rozpatrywanie spraw 2.0 13.08.2021 09:34 DAWID KŁAP
Rozpatrywanie spraw 1.0 12.08.2021 20:10 DAWID KŁAP

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}