W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

      Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .gov.pl i .lasy.gov.pl
Data publikacji strony internetowej: 2021-07-16.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-07-16.
      Strona internetowa BIP jest najbliższa zgodności z UdC. Posiada opisy i teksty alternatywne dla elementów obrazowych, wykresów, itp. Narzędzia do odczytywania ekranu bez problemów odczytują całość każdej z podstron. Zadania i funkcje są zapisane na stronie „Co robimy” i wszystkie dostępne  informacje na podstronach są proste do zrozumienia dla osób niezwiązanych z Nadlesnictwem. Wszelkie załączniki są poprawnie odczytywane, posiadają opis pozwalający na identyfikację danego pliku, co ułatwia pobranie odpowiedniego zgłoszenia/wniosku. Wszystkie elementy będące w redakcji posiadają odpowiednie opisy.

      Strona ta, jak również:  cybinka.zielonagora.lasy.gov.pl nie posiadają przycisku zmieniającego czcionkę na przyjazną osobom z problemami czytelniczymi. Brak jest przycisku/nagrania odczytu(maszynowego) informacji ze strony, należy użyć własnego opr. do odczytania informacji ze stron. Strona:  cybinka.zielonagora.lasy.gov.pl posiada elementy wspomagające osoby korzystające z czytników ekranu.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

      W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt - email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

      Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

      Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

      W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

      Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

      Wejście główne do siedziby znajduje się od strony ul. Dąbrowskiego, z poziomu chodnika do wejścia głównego prowadzą schody o wysokości ok. 1,70 m. 

      Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnych parkingach w okolicy budynku. Przed budynkiem wyznaczone jest jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych.

      Przy wejściu do budynku, obok schodów znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Należy użyć dzwonka znajdującego się przy windzie, w celu przywołania pracownika, który uruchomi windę, oraz wezwie osobę zajmującą się tematem załatwianej sprawy.

      Wejście główne prowadzi do przestronnego holu na parterze, skąd jest przejście do Sali dla interesantów, która znajduje się w pok. Nr 3.

      Drzwi i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 90 cm, umożliwiającą skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej. Korytarze przebiegają na jednym poziomie przez długość całego piętra. Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów. 

      Na parterze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych. 

      W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego, nie ma również możliwości skorzystania ze wsparcia tłumacza na miejscu.

 

{"register":{"columns":[]}}